;
coinex

جایزه میلیون دلاری OpenAI برای برترین ایده‌های نظارت بر هوش مصنوعی

شرکت OpenAI در پی الزاماتی که برای نظارت بر هوش مصنوعی درنظر گرفته شده قصد اهدای جوایزی به برترین ایده‌های نظارت بر هوش مصنوعی را دارد.

شرکت OpenAI به‌عنوان سازنده چت‌بات محبوب ChatGPT، قصد ارائه جوایزی به مبلغ 100 ‌هزار دلار به افرادی که ایده‌هایی برای نظارت بر هوش مصنوعی ارائه دهند را دارد.

بیشتر بخوانید: نخستین مجری هوش مصنوعی ترکیه رونمایی شد [+فیلم]

اهدای جایزه به برترین ایده‌های نظارت بر هوش مصنوعی

براساس یک پست وبلاگی، این 10 جایزه ‌(مجموعا یک میلیون دلار) به افرادی اختصاص خواهد یافت که چارچوبی معقول جهت پاسخ به سوالات مختلفی فراهم سازند؛ همچون این پرسش که آیا هوش مصنوعی توانایی انتقاد از شخصیت‌های عمومی را دارد یا خیر؟

برترین ایده‌های نظارت بر هوش مصنوعی

به ادعای منتقدان، سیستم‌های هوش مصنوعی همچون چت جی‌پی‌تی به علت داده‌های ورودی خود، دچار تبعیض می‌شوند. کاربران نمونه‌هایی از پاسخ‌های نژادپرستانه یا جنسیت‌زده نرم‌افزار هوش مصنوعی را هم مشاهده کرده‌اند. در این راستا نگرانی‌هایی مبنی بر تولید اطلاعات نادرست به روش متقاعدکننده در موتور جست‌وجوهایی همچون گوگل و بینگ (متعلق به مایکروسافت) از طرف این هوش مصنوعی وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جایزه شرکت OpenAI برای برترین ایده‌های نظارت بر هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    ایدمون رو چطوری براشون بفرستیم؟

    پاسخ