;
coinex

عرضه اولیه شهر 21 خرداد 1402 [جزئیات و شرایط خرید]

عرضه اولیه شهر 21 خرداد 1402 قابل سفارش‌گیری است. گروه مالی شهر بنا دارد 12 درصد از سهام خود را در فرابورس ایران عرض کند.

عرضه اولیه شهر 21 خرداد 1402 در فرابورس ایران برای خرید عرضه خواهد شد. گروه مالی شهر (نماد شهر) قصد دارد 12 درصد از سهام خود را در روز یکشنبه، 21 خردادماه 1402 برای عرضه اولیه در بورس ایران عرضه کند. گفتنی‌ است حداکثر نقدینگی برای خرید سهام این شرکت، 1 میلیون و ۴۷۲ هزار تومان به ازای هر کد بورسی است.

بیشتر بخوانید: زمان دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد

عرضه اولیه شهر 21 خرداد 1402 آغاز می‌شود

روز یک‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۱، تعداد ۳.۹۶۰.۰۰۰.۰۰۰ سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت گروه مالی شهر به عنوان ششصد و چهارمین شرکت پذیرفته شده در ﺑﺨﺶ “سرمایه‌گذاری‌ها” و گروه و طبقه “سایر واسطه‌گری مالی” با کد صنعت “۵۶۹۹” و در فهرست نرخ‌های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران و در نماد “شهر” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

حداکثر سهمیه هر کد حقیقی و حقوقی ۸۰۰۰ سهم خواهد بود. قیمت مبنا ۱۶۷.۳ تومان و قیمت سقف و کف به ترتیب ۱۸۴ تومان و ۱۵۰.۶ تومان تعیین شده است؛ بنابراین حداکثر نقدینگی مورد نیاز برای شرکت در این عرضه اولیه (۸۰۰۰ سهم در سقف قیمت ۱۸۴ تومان) یک میلیون و ۴۷۲ هزار تومان به ازای هر کد خواهد بود.

عرضه اولیه شهر 21 خرداد 1402 آغاز می‌شود

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه اولیه شهر 21 خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر