;
coinex

آپشن 30 درصدی آپارات برای تبلیغات گشت‌وگذار فعال شد

آپشن 30 درصدی آپارات برای تبلیغات گشت‌وگذار در دسترس قرار گرفت. ظاهراً بزرگترین سرویس اشتراک ویدئو ایران دست به جیب شده است.

آپشن 30 درصدی آپارات برای تبلیغات گشت‌وگذار فعال شد. سرویس اشتراک ویدئو آپارات که عنوان بهترین سرویس اشتراک ویدئو در کشور را یدک می‌کشد، در یک خبر عنوان کرد که از تاریخ 1 تا 10 خرداد به‌ازای هر مبلغ پرداختی در کیف پول خود، 30 درصد شارژ رایگان به کاربرانش ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه اینکه آپارات یکی از بهترین راه‌های تبلیغات آنلاین است، این کار بسیار باارزش خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آپارات،‌ پنجمین سایت پرترافیک دنیا شد!

آپشن 30 درصدی آپارات برای تبلیغات گشت‌وگذار فعال شد

آپارات یک سرویس اشتراک ویدئوی ایرانی بوده که از سال ۱۳۸۹ کار خود را شروع کرده است. این سرویس، به عنوان یک وب‌سایت پربازدید ایرانی، در طول سال‌ها به بستری مناسب برای پیاده کردن تبلیغات کمپینی و معرفی محصولات و خدمات مختلف تبدیل شده است. «فریبا امامی»، مدیر وبلاگ آپارات در خصوص تبلیغات گشت‌‌‌وگذار آپارات به «مارتک» می‌‌‌گوید:

یکی از خدمات پرطرفدار تبلیغاتی آپارات میان کاربران، سرویس تبلیغات گشت‌‌‌وگذار آپارات است که کاربران و کسب‌و‌کارها با استفاده از آن می‌توانند تبلیغات هدفمند و غیرهدفمند خود را منتشر کنند و کمپین‌‌‌های خود را در آن پیش ببرند. ارائه این سرویس تبلیغاتی را از شهریور ۱۴۰۰ در آپارات استارت زدیم.

آپشن 30 درصدی آپارات برای تبلیغات گشت‌وگذار فعال شد

حالا آپارات در جدیدترین کمپین خود با نام «۳۰‌درصد شارژ بیشتر کیف پول»، یک هدیه ۳۰ درصدی برای افراد و کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در نظر گرفته است تا با استفاده از آن، بتوانند از سرویس تبلیغات گشت‌‌‌وگذار آپارات استفاده کنند. این هدیه از ۱ تا ۱۰ خرداد به ازای هر بار شارژ کیف پول به کاربران آپارات تعلق می‌گیرد. هدف آپارات از این کمپین آن است که کاربران با پرداخت مبلغ یکسان، تبلیغات بیشتری انجام دهند، بازدید بیشتری بگیرند و اثربخشی تبلیغات خود را در آپارات بالا ببرند. امامی در گفت‌‌‌وگو با «مارتک» اشاره می‌کند:

یکی از اهداف ما در این کمپین جذب مشتری جدید هم بود. تاکنون بیش از ۷ هزارنفر از سرویس تبلیغات آپارات استفاده کرده‌‌‌اند.

تبلیغات «در حین گشت‌‌‌و‌‌‌گذار آپارات» یکی از چند جایگاه‌‌‌ تبلیغاتی آپارات است که بیرون از فضای ویدئوی اصلی به نمایش در‌می‌‌‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ آپشن 30 درصدی آپارات برای تبلیغات گشت‌وگذار چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر