;
coinex

وام 75 میلیون تومانی ازکی‌وام در بلوبانک [+شرایط]

با همکاری سه‌جانبه هلدینگ مکس، ازکی‌‌‌وام و بلوبانک، از این پس کاربران توانایی اخذ وام 75 میلیون تومانی ازکی‌وام در بلوبانک را جهت خرید اقساطی خواهند داشت.

به گزارش تکراتو و به نقل از روابط عمومی ازکی‌‌‌وام، کاربران بلوبانک درحال‌حاضر این امکان را دارند تا مطابق با وضعیت خود، تا حداکثر 75 میلیون تومان از فروشگاه‌‌‌های آنلاین مختلف امکان خرید اقساطی را داشته باشند. حتی امکان استفاده از خدماتی همچون پزشکی و سفر نیز در این طرح اعتباری وجود دارد.

دریافت اعتبار جهت خرید اقساطی این روزها و در شرایط تورمی به عنوان راه‌حلی مقرون به‌‌‌صرفه معرفی شده است. به همین دلیل با توجه به نوسان قیمت‌ها، خرید اقساطی کالاها و خدمات ضروری در آن لحظه حتی با پرداخت سود به نفع افراد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: ثبت نام اینترنتی وام 30 میلیون تومانی بازنشستگان [+شرایط و نحوه ثبت نام]

نحوه اخذ وام 75 میلیون تومانی ازکی‌وام در بلوبانک

در طرح وام 75 میلیون تومانی ازکی در بلوبانک کاربران امکان دریافت از 10 تا 75 میلیون تومان اعتبار خرید را دارند. از شرایط دریافت این طرح ارائه یک چک ضمانت به نام فرد متقاضی اعتبار و مدارک شغلی است.

در حقیقت با طرح‌‌‌های اعتباری ازکی‌‌‌وام دیگر احتیاجی به معرفی ضامن نبوده و افراد بعد از ارائه چک و اعتبارسنجی اعتبار موردنیاز قادر به دریافت اعتبار به‌طور خودکار در حساب خود هستند.

جهت دریافت اعتبار بلوبانک افراد صرفاً باید به سایت ازکی‌‌‌وام مراجعه کرده و پس از آن با کلیک روی گزینه «ورود/ عضویت» وارد پنل کاربری خود شوند. در پنل کاربری افراد توانایی مشاهده و بررسی طرح‌‌‌های متنوع اعتباری را خواهند داشت. با انتخاب مبلغ اعتبار و مدت بازپرداخت طرح‌‌‌های اعتباری پیشنهادی نمایش داده خواهند شد.

وام 75 میلیون تومانی ازکی در بلوبانک

همچنین با این لینک به جزئیات طرح بلوبانک نیز دسترسی داده خواهد شد. به‌منظور برخورداری از طرح بلوبانک تا سقف 75 میلیون تومان مبلغ موردنظر خود را تعیین و دو دوره بازپرداخت 12 و 18 ماهه قابل گزینش است.

سپس با بررسی مراحل اعتبارسنجی، مدارک موردنیاز ازجمله چک ضمانت و مدارک شغلی باید بارگذاری شوند. پس از تایید مدارک توسط کارشناسان ازکی‌‌‌وام، اعتبار درخواست‌‌‌شده به کیف پول الکترونیکی افراد در پنل کاربری افزوده خواهد شد.

بعد از طی شدن تمامی این مراحل افراد تا یک ماه فرصت خرید از فروشگاه‌‌‌های همکار ازکی‌‌‌وام به‌‌‌صورت اعتباری از درگاه پرداخت ازکی‌‌‌وام را دارند. افراد به‌منظور مشاهده دسته‌‌‌بندی‌‌‌های مختلف و فروشگاه‌‌‌های همکار می‌توانند به سایت ازکی‌‌‌وام مراجعه کنند.

استفاده از موتور جست‌‌‌وجوی کالا در ازکی‌‌‌وام این امکان را برای افراد ایجاد خواهد کرد تا ضمن مقایسه کالا در فروشگاه‌‌‌های مختلف، انتخاب خود را در بین بهترین محصول از نظر کیفیت، قیمت، نوع برند و طرح‌‌‌های موجود انجام دهند.

براساس تفاهم‌‌‌نامه سه‌‌‌جانبه همکاری ازکی‌‌‌وام، هلدینگ مکس و بلوبانک، این طرح از طرح‌‌‌های جدیدی بوده که شرایط متفاوتی را در دریافت اعتبار برای افراد ایجاد کرده است. در حقیقت ازکی‌‌‌وام به عنوان واسطی میان تامین‌‌‌کننده مالی و افراد عمل کرده تا فرآیند پیچیده دریافت تسهیلات را تسهیل کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص وام 75 میلیون تومانی ازکی‌وام در بلوبانک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    مردم پول نقد لازم دارن نه کارت خرید از فروشگاه کاری کنید این کارت اعتباری تبدیل به پول نقدبشه منون

    پاسخ