;
coinex

یوتیوب سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا است!

جدیدترین نظرسنجی پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ Aspire نشان می‌دهد که سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا قطعاً پلتفرم یوتیوب بوده است.

براساس نظرسنجی اخیر پلتفرم اینفلوئنسر مارکتینگ Aspire به‌نظر با وجود اینکه بیشتر تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام برای انتشار محتوای خود استفاده می‌کنند اما در حقیقت سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا یوتیوب بوده که بالاترین میانگین درآمد را از معامله با برندها عاید تولیدکنندگان محتوا می‌کند.

همچنین تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب بین جامعه اینفلوئنسرها، دارای حداکثر احتمال جهت برخورداری از درآمد ماهانه 10 هزار دلار یا بیشتر از معامله با برندها هستند. همچنین 6 درصد از یوتیوبرها به این درآمد دست یافته‌اند؛ در حالی که در اینستاگرام این عدد 3 درصد و در تیک‌تاک هم این عدد 2 درصد عنوان شده است. طبق این بررسی، تولیدکنندگان محتوا در یوتیوب نسبت به اینفلوئنسرهایی که بیشتر در اینستاگرام یا تیک‌تاک فعالیت دارند، احتمالاً حداقل 500 دلار در ماه از معاملات خود کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: چگونه از یوتیوب دانلود کنیم ؟ [+ دانلود از یوتیوب بدون سایت و اپلیکیشن]

سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا

پلتفرم Aspire به‌منظور این نظرسنجی بیش از هزار تولیدکننده محتوا را بررسی کرده است. با وجود استفاده بسیاری از مارکترها و اینفلوئنسرها از اینستاگرام و تیک‌تاک جهت اجرای استراتژی‌های اینفلوئنسر مارکتینگ خود، گزارش Aspire نشان می‌دهد که این یوتیوب بوده که به عنوان سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا به کاربران خدمات ارائه می‌کند. این پلتفرم زیرمجموعه گوگل، همچنین مقرون‌به‌صرفه‌ترین کانال جهت هزینه‌های اینفلوئنسر مارکتینگ برندها نیز به‌شمار می‌آید.

سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا

تقریبا نصف افرادی که ویدئوهای یوتیوب را تهیه می‌کردند در این گزارش اعلام کردند که ماهانه بیش از 500 دلار، از معاملات همکاری با برندها در یوتیوب کسب می‌کنند. این در حالی است که صرفاً 40 درصد از تولیدکنندگان محتوای اینستاگرام و 36 درصد از تولیدکنندگان محتوای تیک‌تاک به چنین سطح درآمدی دست یافته‌اند.

در این گزارش، عامل بسیار کلیدی و موثر در پتانسیل بالای کسب درآمد بیشتر یوتیوبرها، نرخ تعامل بسیار بالاست. با وجود این پتانسیل جهت کسب درآمد بالا در یوتیوب، صرفاً 3 درصد از تولیدکنندگان محتوا در این نظرسنجی از یوتیوب به عنوان «پلتفرم اصلی انتخابی خود» یاد کردند. اکثریت (60 درصد) آن‌ها به‌منظور این کار به اینستاگرام اشاره داشتند و 32 درصد نیز به تیک‌تاک در این بخش توجه داشتند. در واقع با کلیه این توصیفات، اینستاگرام همچنان «کانال در اولویت» برای اکثر مارکترها و برندها باقی خواهد ماند؛ 87 درصد از برندها در این راستا اعلام کرده‌اند که تصمیم دارند تا سال جاری در اینستاگرام سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشند، در حالی که طبق داده‌های Aspire، صرفاً 45 درصد از برندها اظهار داشته‌اند که بودجه خود را برای یوتیوب افزایش خواهند داد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سودآورترین پلتفرم برای تولیدکنندگان محتوا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر