;
coinex

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا 28 خرداد 1402 [+شرایط و قیمت]

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا در روز یکشنبه 28 خرداد با قیمت پایه 4 میلیارد و 230 میلیون تومان و یک میلیارد و 437 میلیون تومان انجام می‌شود.

خریداران به‌منظور مشارکت در این طرح و انجام معاملات باید کد بورسی دریافت کنند. دریافت کد بورسی از طریق ثبت نام در سامانه سجام و انجام مراحل قانونی این فرآیند صورت خواهد گرفت. بنابراین توصیه خواهد شد که خریداران زمانی را برای این امور صرف کنند. همچنین در این طرح اشخاص حقیقی و حقوقی امکان خرید و اعلام قیمت را دارند.

بیشتر بخوانید: واردات کشنده هانوان سری P به ایران تایید شد؛ بهترین کشنده چینی در ترکیب وارداتی‌ها

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا اواخر خرداد ماه و به‌طور دقیق روز 28 خرداد انجام خواهد شد که در ادامه با مشخصات این دو کشنده آشنا می‌شویم.

در این طرح کامیون فورس 6 تن کابین خوابدار ارائه شده که خودرویی به راحتی سواری و با کاربری حمل بار بوده و مجهز به یک پیشرانه 3760 سی سی توربو شارژ با استاندارد آلایندگی یورو 5 است. از دیگر امکانات رفاهی این کامیون باید به در اختیار داشتن یک تخت خواب و امکان تبدیل صندلی‌های جلو به فضای خواب سرنشین دوم اشاره داشت.

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا

در سوی دیگر کشنده امپاور BD500، دارای یک موتور 11800 سی سی توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو 5 بوده که قدرتی در حدود 500 اسب بخار و نیروی گشتاوری برابر با 2300 نیوتن متر را از سوی یک گیربکس 12 سرعته AMT مدل TRAXON از برندZF که دارای یک ریتاردر 5 حالته است به چرخ های محور عقب انتقال خواهد داد و با این تجهیزات توانا حمل وزن ترکیبی مجاز 44 تن را دارد.

عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه کشنده امپاور و کامیون فورس در بورس کالا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر