;
coinex

تماشا کنید: عملکرد حیرت انگیز ابزار هوش مصنوعی DragGAN در ویرایش تصاویر ؛ فتوشاپ را دور بیندازید!

با تلاش گروهی از توسعه‌دهندگان ابزار هوش مصنوعی DragGAN طراحی شده که باوجود سهولت استفاده از آن، عملکردی شگفت‌انگیز در اصلاح تصاویر دارد.

ظاهراً قابلیت‌های ابزارهای هوش مصنوعی جهت اصلاح و تغییر عکس‌ها همه روزه در حال رشد است. در تازه‌ترین ابداعات در این راستا ابزار هوش مصنوعی DragGAN ساخته شده که در حال حاضر در مرحله‌ تحقیقاتی ارائه شده، بااین‌حال کارکردی بسیار چشمگیر داشته و در آن کاربران می‌توانند با چند کلیک ساده تغییرات قابل‌توجهی در تصاویر اجرایی کند.

مطابق گزارش ورج، این اولین مرتبه‌ای نبوده که ابزارهایی با این قابلیت ارائه می‌شود اما هیچ کدام از ابزارهای پیشین تا این میزان عملکرد ساده و جالبی نداشته‌اند. تعداد زیادی از سرویس‌های هوش مصنوعی ویرایش تصویر به آموزش ویژه نیازمندند، اما در مورد DragGAN کاربران عادی به سادگی قادر به استفاده از ابزارها و اعمال ویرایش‌های عمیق هستند.

بیشتر بخوانید: اپلکیشن ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی سامسونگ معرفی شد

قابلیت‌های ابزار هوش مصنوعی DragGAN

این ابزار جدید عملکردی مشابه ابزار Warp فتوشاپ دارد، درواقع به شما توانایی خواهد داد تا ابعاد یک خودرو یا حالت چهره را تغییر داده و در صورت در اختیار داشتن مدلی سه‌بعدی، آن را به‌سادگی بچرخانید. برای مثال در یکی از نمونه‌های آن در ادامه مشاهده می‌کنیم که کاربر بازتاب نور را در یک دریاچه اصلاح کرده و ارتفاع کوه‌ها را کم می‌کند.

ابزار هوش مصنوعی DragGAN

شاید با توضیحات ما عملکرد آن چندان عجیب به‌نظر نرسد، بااین‌حال پیشنهاد می‌کنیم حتما نمونه‌کارهای ویدیویی این ابزار جدید را تماشا کنید تا متوجه میزان پیشرفته‌تر بودن این هوش مصنوعی شوید.

ابزار هوش مصنوعی DragGAN درحال‌حاضر یک سرویس آزمایشی بوده و تاریخ انتشار معینی هم ندارد. همچنین سایر نمونه‌کارهای این ابزار در وب‌سایت رسمی آن قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قابلیت‌های ابزار هوش مصنوعی DragGAN چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر