coinex
راهنمای خرید تکراتو

ابطال مجوز 10 ایرلاین به علت گرانفروشی

معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در پی ایفای نقش تنظیم‌گری در صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور خبر از ابطال مجوز 10 ایرلاین به علت گرانفروشی داده است.

«حسن خوشخو»، معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری در روز جنجالی برای شرکت‌های فعال در صنعت حمل‌ونقل کشور، خبر از ابطال مجوز 10 ایرلاین و شرکت هواپیمایی شامل معراج، وارش، زاگرس، کیش، آتا، ساها، تابان، سپهران، کارون و فلای پرشیا داده است.

بیشتر بخوانید: قیمت جدید بلیت هواپیما برای پروازهای داخلی اعلام شد [+اصلاحیه وزارت راه]

ابطال مجوز 10 ایرلاین به علت گرانفروشی

خوشخو دلیل این اقدام را عرضه بلیت گران‌تر از نرخ مصوب در برخی مسیرهای پروازی قلمداد کرده است. به‌نظر این تصمیم باعث کاهش عرضه بلیت هواپیما در تعدادی از مسیرهای داخلی خواهد شد. این موضوع در حالی رقم می‌خورد که طبق اعلام این سازمان، آن چیزی که رسالت صنعت هوانوردی و سازمان هواپیمایی کشوری است، درواقع توانایی به گردش در آوردن چرخه این صنعت با کمک ذی‌نفعان است.

ابطال مجوز 10 ایرلاین

وی همچنین طی روز جاری در شبکه‌های اجتماعی خبر تعلیق علی بابا را به این شرح اعلام کرده بود: «مجوز مجموعه خدمات مسافرت هوایی و گردشگری «سفر‌های علی بابا» به دلیل بی توجهی به تذکرات و ادامه روند گرانفروشی تعلیق شد.»

خوشخو ضمن اشاره به نقش سازمان هواپیمایی تنظیم‌گری صنعت حمل‌ونقل هوایی کشور،‌ بیان داشت:

« قانون گذار در بند 2 ماده 5 قانون هواپیمایی کشوری به صراحت عنوان کرده که سازمان هواپیمایی کشوری وظیفه تنظیم گری حمل و نقل هوایی و فعالیت‌های حوزه‌ هوانوردی را دارد و این را باید در مواجهه با مصالح عمومی اعمال کند.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ابطال مجوز 10 ایرلاین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر