;
coinex

اپلیکیشن ویدیویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند به زودی عرضه می‌شود

اپلیکیشن ویدیویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند به‌زودی منتشر خواهد شد. ظاهراً توییتر می‌خواهد با محتواهای ویدئویی خسارات خود را جبران کند.

بنابر اعلام ایلان ماسک، اپلیکیشن ویدیویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند در راه است و تا چند وقت دیگر منتشر خواهد شد. آنطور که مالک توییتر اعلام کرده است، شبکه اجتماعی تحت مالکیت او قصد دارد تمرکز خود را بر روی محتواهای ویدئویی بگذارد تا بدین‌وسیله علی‌رغم رشد محتواهای ویدئویی در این شبکه اجتماعی، بتواند به‌نوعی از فشار مالی اخیر خلاص شود.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن Post به عنوان رقیب جدید توییتر برای iOS منتشر شد

اپلیکیشن ویدیویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند در راه است

ایلان ماسک تایید کرد که توییتر در حال ساخت یک برنامه ویدیویی برای تلویزیون‌های هوشمند است. این تصمیم، احتمالاً بخشی از برنامه‌های جدید تو‌ییتر برای رشد محتواهای ویدیویی پلتفرم خود محسوب می‌شود.

ماسک در پاسخ به یکی از کاربران که در توییت خود نوشته است: «ما واقعاً به یک برنامه ویدیویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند نیاز داریم. من ویدیوهای یک ساعته را در توییتر تماشا نمی‌کنم.» به‌سادگی پاسخ داد: «[این ویژگی] در راه است». وعده ماسک با استقبال نسبتاً خوبی مواجه شده و کاربری که پیشنهاد این برنامه را ارائه کرده بود، در پاسخ به آن نوشت:

«سپاسگذارم. روزی را می‌بینم که می‌توانم اشتراک خود در یوتوب را لغو کنم و دیگر هرگز به سراغ آن نروم.»

اپلیکیشن ویدیویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند در راه است

این مکالمه توییتری در حالی رخ داده که «لیندا یاکارینو»، مدیرعامل جدید این شبکه اجتماعی همراه با ماسک، اخیراً در جریان یک سخنرانی با سرمایه‌گذاران از برنامه‌های تو‌ییتر برای تمرکز بر ویدیو، تولیدکنندگان محتوا و مشارکت تجاری برای احیای کسب‌و‌کار این شرکت فراتر از تبلیغات دیجیتالی صحبت کرده بودند.

طبق گزارش رویترز از این موضوع، براساس یکی از اسلایدهای نمایش داده‌شده به سرمایه‌گذاران، ویدیوهای عمودی بیش از 10 درصد از زمانی که کاربران در توییتر سپری می‌کنند را به خود اختصاص می‌دهد.

«تاکر کارلسون»، مجری سابق شبکه فاکس نیوز، اوایل این ماه میلادی یک برنامه جدید را در این شبکه اجتماعی با نام «تاکر در تو‌ییتر» راه‌اندازی کرد که هر قسمت آن حدود 13 دقیقه است. به گفته یکی از منابع به رویترز، توییتر می‌خواهد در کنار ویدیوهای کارلسون و سایر سازندگان محتوا، تبلیغات و حمایت‌های مالی به فروش برساند.

توییتر وضعیت بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. علاوه بر هرج‌و‌مرج به‌وجود آمده در این شرکت پس از روی کار آمدن ایلان ماسک، تعدیل نیروی گسترده و اخراج/استعفا بسیاری از مدیران قدیمی، شرکت متا نیز درحال توسعه رقیب این شبکه اجتماعی است. اخیراً اولین تصویر رسمی از شبکه اجتماعی رقیب تو‌ییتر که شرکت مالک اینستاگرام در حال ساخت آن است، منتشر شده که نشان می‌دهد متا برنامه‌های جدی برای توسعه آن دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ انتشار اپلیکیشن ویدیویی توییتر برای تلویزیون‌های هوشمند چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر