;
coinex

بهترین موس گیمینگ 2023 ؛ راهنمای خرید موس مخصوص بازی

برای اجرای یک بازی بی‌نظیر روی کامپیوتر می‌بایست تجهیزات کامل آن را داشته باشیم که یکی از آنها موس است. اگر می‌خواهید یک موس جدید بخرید،‌ راهنمای خرید بهترین موس گیمینگ 2023 را از دست ندهید.

اگر گیمر هستید، احتمالا می‌دانید که یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که برای تجربه گیمینگ عالی به آن نیاز دارید، موس بازی حرفه‌ای است. البته، خرید بهترین موس نمی‌تواند یک‌شبه شما را به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل کند؛ اما تأثیرگذاری آن در روند موفقیت افراد زیاد است.

فرض کنید وسط یک بازی اکشن و مرحله‌ای مهم هستید و باید از گلوله‌های‌تان به نحو احسن استفاده کنید. در این موقعیت، ممکن است موس ضعیفی که خریداری کرده‌اید پاسخگو نباشد و دچار خرابی و اختلال شود که سرنوشت بازی حساس شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اگر می‌‌خواهید از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید،‌ با ما همراه شوید تا برخی از بهترین موس های گیمینگ 2023 را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین موس گیمینگ 2022

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2022

بهترین موس گیمینگ 2023

بسیاری از بهترین موس های گیمینگ 2023 با قیمت نسبتا زیادی عرضه می‌شوند؛ اما در راهنمای خرید  موس گیمینگ به معرفی موس‌های متنوعی پرداختیم که در مدل‌ها و بازه‌های قیمتی مختلف به‌‌فروش می‌رسند. بنابراین، با پرداخت هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه نیز می‌توانید بهترین موس گیمینگ برای ماینکرافت و سایر بازی‌های جذاب را خریداری کنید.

Razer Basilisk V3 Pro

بهترین موس گیمینگ 2023
بهترین موس گیمینگ 2023

نخستین محصولی که در راهنمای خرید موس گیمینگ به آن اشاره می‌کنیم، ریزر باسیلیک V3 پرو است که با مشخصات خوب خود توانسته در رتبه یک فهرست بهترین موس گیمینگ 2023 قرار بگیرد.

ریزر باسیلیک به صورت بی‌سیم شارژ می‌شود و عملکرد فنی آن حرف ندارد. ممکن است کمی سنگینی آن توی ذوق بزند، ولی وقتی عملکرد و پاسخگویی سریع آن را ببینید، نظرتان راجع به آن تغییر خواهد کرد. از جمله مزایای این موس می‌توان به ارگونومی عالی، عملکرد اجرایی سریع و عمر باتری طولانی اشاره کرد. البته، نقاط ضعفی مثل سنگینی وزن و هزینه اضافی بابت خرید شارژر سریع وایرلس یا بی‌سیم هم دارد که با توجه به عملکرد عالی موس می‌توان از آنها چشم‌پوشی کرد.

Corsair Sabre Pro

بهترین موس گیمینگ 2023

شاید قابلیت‌های این موس به نسبت سایر موس‌های گیمینگ این فهرست کمتر باشد، ولی با توجه به طرح مینیمالیستی و سرعت بی‌نظیری که دارد، می‌توان از مشکلاتش چشم‌پوشی کرد. طراحی این موس بر عهده گیمرهای ورزش‌های الکترونیکی بوده و پولینگ ریت 8000 هرتزی دارد.

شاید بتوان گفت Corsair Sabre Pro مناسب بازی‌هایی است که محیط شلوغی دارند و عمده کارایی آن در چنین فضاهایی نمود پیدا خواهد کرد. از بین بردن اهداف و تارگت‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، کاری است که موس مذکور قادر به انجام آنها است. انعطاف بالای آن در کنار پد اختصاصی که دارد مختص گیمرهای حرفه‌ای است. وزن سبک و قیمت مقرون به صرفه نیز دو ویژگی مهم دیگر Corsair Sabre Pro هستند که باعث شده آن را در فهرست بهترین موس های گیمینگ 2023 قرار دهیم.

Logitech G502 X Plus

بهترین موس گیمینگ 2023
راهنمای خرید موس گیمینگ

لاجیتک جی 502 ایکس پلاس را می‌توان به‌عنوان بهترین موس گیمینگ برای ماینکرافت معرفی کرد که فناوری‌های مدرنی نسبت به نسخه‌های قبلی دارد.

یکی از معایب مهم موس لاجیتک در مدل جدید این است که نمی‌توان وزن آن را سفارشی‌سازی کرد و باید با همان وزن مصوب کارخانه سر کرد. البته وزن این موس سبک است و از قابلیت‌هایی نظیر سوئیچ اپتیکال مکانیکی هیبریدی جدید و پروتکل بی‌سیم لایت اسپید بهره می‌برد. عمر باتری این موس به طور مفید دو برابر افزایش یافته و نگرانی‌های کاربران را برطرف کرده است. سوئیچ اپتیکال مکانیکی هیبریدی در آزمایش‌ها و بررسی‌های به عمل آمده، عملکرد فوق‌العاده دقیق و سریعی داشت و واکنش‌ها مطلوب و رضابت بخش بودند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022

Razer DeathAdder V3 Pro

بهترین موس گیمینگ 2023

ارگونومی خوب و عمر باتری طولانی مدت دو ویژگی مثبت موس گیمینگ ریزر DeathAdder هستند و همین باعث شده این موس را بهترین موس گیمینگ 2023 بدانیم. وزن سبک این محصول موجب راحتی کاربران شده و همان‌طور که گفتیم ارگونومی خوبی هم دارد. شرکت سازنده موس مذکور تمام تلاش خود را کرده تا هنگام در دست گرفتن این موس احساس کنید یک پر کاه در دست گرفته‌اید و موفق هم شده است.

یکی از نکات برجسته دیگر در مورد موس ریزر این است که تمامی برجستگی‌ها، دکمه‌ها، شیب‌ها و انحناها به طور استراتژیک و با هدف خاصی طراحی شده‌اند. گفتیم که عمر باتری موس مذکور فوق‌العاده است و به گفته شرکت سازنده با هر مرتبه شارژ آن می‌توانید 90 ساعت از آن به خوبی استفاده کنید. قیمت موس اندکی گران‌تر است، ولی ارزش خرید آن بالاست.

Roccat Burst Core

بهترین موس گیمینگ 2023
بهترین موس های گیمینگ 2023

قیمت باورنکردنی موس Roccat Burst Core به کاربران و گیمرها ثابت می‌کند که نیازی به پرداخت هزینه‌های زیاد نیست و می‌توان با 50 دلار هم یکی از بهترین‌ها را داشت. البته این موس سیمی است ولی قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد. ظاهر این موس چندان جذاب نیست ولی می‌توان روی آن حساب باز کرد.

ارگونومی خوب و وزن سبک روکیت برای گیمرها راحت طراحی شده و قابلیت‌های بی‌نظیری دارد. سوئیچ‌های نوری این موس پاسخ سریعی به درخواست گیمر می‌دهند و دقت بالایی هم دارند. عمر طولانی این موس طبق تخمینی که زده شده 100 میلیون کلیک است. یک نسخه پرو هم از این موس وجود دارد که آر جی بی هم برای آن طراحی شده است.

Roocat Kone XP Air

بهترین موس گیمینگ 2023

این موس قیمت گران‌تری در مقایسه با رقبا دارد ولی گزینه‌ای عالی بین محصولات بی‌سیم است. رقبای سرسخت این موس در بازار لاجیتک و ریزر هستند چرا که عملکرد یکسانی با آنها دارد. موس گیمینگ گران روکت از بهترین‌های موجود در بازار و بهترین نسخه‌های پریمیوم است و قابلیت‌های جذابی هم دارد.

یکی دیگر از شگفتی‌های این موس، 29 عملکردی است که از 15 ورودی آن اجرا می‌شود. برای مثال عملکرد ایزی شیفت برای راحتی کاربران طراحی شده است. نورپردازی سه بعدی آر جی بی فضای زیبایی ایجاد می‌کند و نقطه ضعف آن این است که باید برای پایه شارژر آن پول اضافی پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023

بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس

Razer Naga Pro

بهترین موس گیمینگ 2023
بهترین موس گیمینگ برای ماینکرافت

یکی دیگر از بهترین موس‌ های گیمینگ 2023 ریزر ناگا پرو بی‌سیم است که مخصوص بازی‌های MMO ساخته شده است. قابلیت‌های جذاب این موس شامل عمر باتری طولانی، سه نوع اتصال بی‌سیم 2.4 گیگاهرتزی و حافظه داخلی جذاب می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند تا 5 پروفایل را در آن ذخیره کنند. از دیگر جذابیت‌های این موس می‌توان به صفحه جانبی قابل تعویض آن اشاره کرد.

Cooler Master MM720

بهترین موس گیمینگ 2023
بهترین موس گیمینگ 2023

آخرین محصولی که در راهنمای خرید موس گیمینگ معرفی می‌کنیم، کولر مستر ام ام 720 خواهد بود. شکل ظاهری این موس گیمینگ منحصر به فرد است و بازگشتی به محصولات قدیمی این شرکت محسوب می‌شود. عملکرد فوق‌العاده این موس DPI آن را تا 16 هزار هنگام ضربه زدن می‌برد. تنها کافی است انگشت خود را به آرامی روی صفحه آن جا به جا کنید تا پاسخی سریع و دقیق نصیب‌تان شود. گفتنی است که ارگونومی این موس گیمینگ مطلوب است.

سوالات متداول

بهترین موس های گیمینگ 2023 کدامند؟

از بین موس‌هایی که در این مطلب معرفی شدند می‌توان به برندهای ریزر، لاجیتک و روکت به عنوان بهترین تولیدکننده موس‌های گیمینگ جهان اشاره کرد. بنابراین چند محصولی که از این سه برند معرفی شده‌اند هم امکانات قابل توجهی دارند و هم قیمت‌هایشان نسبت به قابلیت‌هایی که دارند، به‌صرفه است.

بهترین موس گیمینگ برای ماینکرافت کدام است؟

موس‌هایی که معرفی شده‌اند قابلیت‌های فراوان و سرعت‌های مناسبی برای پاسخگویی به درخواست کاربران دارند و می‌توان گفت اغلب آنها برای بازی ماینکرافت مناسب ارزیابی می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راهنمای خرید موسی گیمینگ چیست؟ به نظر شما بهترین موس گیمینگ 2023 کدام است؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر