coinex
راهنمای خرید تکراتو

آغاز تغییرات در وزارت صمت ؛ سخنگوی پرحاشیه و جنجالی رفتنی شد!

تغییرات در وزارت صمت آغاز شد. قالیباف چراغ اول را روشن کرد و بدین‌ترتیب وزارت صمت به‌عنوان پرحاشیه‌ترین وزارتخانه چندوقت اخیر دچار تغییراتی اساسی خواهد شد.

تغییرات در وزارت صمت با رفتن امید قالیباف، سخنگوی جنجالی این وزارتخانه آغاز شد. قالیباف با انتشار یک توییت در صفحه توییتر خود، به عمر یکساله در سمت سخنگوی وزارت صمت پایان داد. ظاهراً با برکنار شدن سیدرضا فاطمی امین (وزیر صمت سابق) دیگر جایی برای قالیباف وجود ندارد و بدین‌ترتیب وی از وزارت صنعت، معدن و تجارت رفتنی شده است.

بیشتر بخوانید: طرح بزرگ فروش خودرو وزارت صمت در سامانه یکپارچه خرداد 1402 ؛ بازگشایی سامانه برای جاماندگان! [+نتایج قرعه‌کشی و لینک سایت نتایج]

تغییرات در وزارت صمت با رفتن سخنگوی این وزارتخانه آغاز شد

امید قالیباف، سخنگو وزارت صمت در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: «ماموریت یک‌ساله من به عنوان سخنگوی وزارت صمت پایان یافت.»

وی افزود:

تلاش کردیم در این مدت باتعامل سازنده باتمام رسانه‌ها پاسخ اعتماد دکتر فاطمی امین را بدهم.

تغییرات در وزارت صمت با رفتن سخنگوی این وزارتخانه آغاز شد

امید قالیباف چندی پیش که هنوز فاطمی‌امین استیضاح نشده بود در توئیتی نوشت که از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار می‌رود و به تلویزیون بر می‌گردد اما یک روز بعد آن توئیت را پاک کرد که گویا پشیمان شده بود و در آستانه استیضاح وزیر، عملکرد وزارتخانه را در دوره اخیر شرح داد که با پاسخ سخنگوی قبلی این وزارتخانه روبه‌رو شد.

امید قالیباف در توئیتی نوشت: «رشد ۴۰درصدی تولید خودرو، رشد ۱۸درصدی لوازم خانگی، حذف رانت در واگذاری معاون و رشد چهار برابری بخش معدن، حذف نوسانات ارزی در تولید، احیای 3000 واحد تعطیل، تامین ۶۰ همت به صورت زنجیره‌ای، کنترل تورم تولید، رشد ۱۰ درصدی صادرات».

در جواب او پیام برازجانی سخنگوی سابق وزارت صمت نوشت:

«در حالیکه ۵۹۴روز از عمر دولت و زمان وزارت فاطمی امین می‌گذرد، سخنگوی رویا فروش وزارت صمت ادعا احیا ۳۰۰۰واحد تعطیل شده را دارد، یعنی روزی پنج واحد، حتی جمعه ها! خب لیست این واحد‌ها را در سایت وزارت صمت اعلام کنید».

به هر روی حالا امید قالیباف از سمت سخنگویی وزارت صمت کنار رفت تا اذهان به این سمت برود که دلیل کنار رفتنش استیضاح فاطمی امین است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رفتن امید قالیباف و آغاز تغییرات در وزارت صمت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تاجریم اما گدایی میکنیم…

    پاسخ