;
coinex

زمان ثبت نام دومین مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد [+تاریخ اعلام نتایج مرحله نخست]

زمان ثبت نام دومین مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش مشخص شد. ظاهراً قرار است 22هزار دبیر در این دوره به استخدام وزارت آموزش و پرورش درآیند.

رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش، زمان ثبت نام دومین مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد و گفت که در این دوره 22هزار دبیر در آموزش و پرورش استخدام خواهند شد. همچنین وی اعلام کرده است که نتایج استخدامی ابتدایی هم‌اکنون مشخص شده اما اعلام نتایج آن به‌عهده ما نیست. وی همچنین عنوان کرد که به‌زودی نتایج این دوره اعلام و اول تیرماه ارزیابی آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آمار عجیب تقلب در رساله‌های دکتری ؛ 29 درصد پایان‌نامه‌های سه سال اخیر تقلبی‌اند!

زمان ثبت نام دومین مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، صحرایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: «مدارس دولتی در ازای ثبت‌نام خارج از دستور‌العمل‌ها هیچ دریافت وجهی ندارند، اگر فعالیت فوق برنامه دارند بعد از اتمام فرآیند ثبت‌نام با مشارکت خانواده‌ها باید انجام دهند. کماکان همین است شما هم رصد کنید ما هم دنبال می‌کنیم.» وی درباره نتیجه آزمون استخدامی هم گفت:

خوشبختانه نتیجه آزمون استخدامی ابتدایی آماده شده، اعلام نتیجه به عهده ما نیست، اما یک متغیرهای دیگری در نتیجه آزمون تأثیر می‌گذارد مثل نرخ باروری که وزارت کشور باید در اختیار سازمان سنجش می‌گذاشت. در چند روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و از هفته اول تیرماه ارزیابی تکمیلی شروع می‌شود.

زمان ثبت نام دومین مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد

صحرایی همچنین اعلام کرد: «آزمون دیگری در ۱۲ مردادماه برای استخدام ۲۲ هزار دبیر برگزار می‌شود که ثبت‌نام آنها از هفته آینده شروع می‌شود.» وی یادآور شد:

در حال حاضر عمدتاً تمرکز روی پایگاه تربیت تابستانه است که ۱۰ هزار مدرسه را آماده می‌کنیم و در سامانه‌ای که برای این کار اختصاص دادیم به نام “نورینو” بیش از ۷ هزار مدرسه ثبت‌نام کردند، امیدواریم شعار مدرسه تعطیل نیست را بتوانیم دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زمان ثبت نام دومین مرحله آزمون استخدامی آموزش و پرورش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    لطفا درمورد فارغ تحصیلاتی که شرایط سنی آنها فکری بشه ما چه گناهی کردیم

    پاسخ

    خب مثلا اگه اعلام کنن چه اتفاقی میوفته که از ثبت نام بعضیا جلوگیری بشه؟

    پاسخ

    واقعاکه خیلی خیلی زرنگ هستین،جواب آزمونونمیدین ک همه ثبت نام کنن واسه آزمون جدید،،بدبختاپول توجیبیتونوازمردم بدبخت میخواین دربیارین،بچه هاتون بی پول شدن،این مردم راهی ندارن وگرنه شماهاهیچی نیستین،،بدبختای فقیر،،

    پاسخ

    خرمایی که شما خوردین هشتش تو جیب ماست . هم خودتون و هم ما خوب میدونیم که نتایج رو فقط یرا این طولش میدین که همه برا آزمون جدید ثبت نام کنن و ی پولی به جیب بزنید بعد نتایج رو اعلام‌ کنید

    پاسخ

    با سلام.مهلت برا خوندن آزمون دبیری چقدره

    پاسخ

    دولت نتایج رو اعلام نمیکنه تا همه اول ثبت نام کنند. تا منبع مالی داشته باشه. و درامد کارکنان رو از جیب مردم بدبخت بده

    پاسخ

    کاش کاری کنن فقط اونایی که هیچ شغلی ندارن و کاملا بیکار و بی درامد هستن فقط بتونن شرکت کنن.نه اونایی ک دو شغله هستن

    پاسخ