;
coinex

اختلال در سرویس کارت به کارت ؛ بانک یا اپلیکیشن، مشکل از کدام است؟

اختلال در سرویس کارت به کارت از چند روز پیش بسیاری از امور بانکی مردم را دچار مشکل کرده است. این مشکل در فضای مجازی با واکنش و انتقادات گسترده‌ای همراه شده است.
چند روزی‌ست که اختلال در سرویس کارت به کارت و رمز پویا در سیستم بانکداری الکترونیکی و دستگاه‌های خودپرداز، زندگی مردم را با اخلال مواجه کرده است. این مشکلات تا حدی جدی‌ست که کاربرای فضای محازی با ارسال پست‌های مختلف شروع به انتقاد از عملکرد دولت و بانک‌ها کرده و آنها را با خدمات آنلاین کشورهای دیگر مانند خرید از سایت آمازون مقایسه کرده‌اند. در ادامه با جزئیات ماجرا همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: ایران صدرنشین اختلالات اینترنتی در جهان ؛ فیلترینگ همچنان ادامه دارد

اختلال در سرویس کارت به کارت صدای مردم را درآورده

به گزارش تکراتو و به نقل از تجارت‌ نیوز، برخی از کاربران در روزهای اخیر از اختلال در سرویس کارت به کارت بانک‌ها خبر می‌دهند. در روزهای گذشته نیز برای ساعاتی رمز دوم پویا دچار اختلال می‌شد.

این روزها برخی کاربران برای کارت به کارت یا پرداخت آنلاین با چالش‌هایی مواجه می‌شوند. پس‌از اختلال در رمز پویا در روزهای گذشته، حالا ظاهراً عملیات کارت به کارت برخی بانک‌ها برای گروهی از کاربران با اختلال‌هایی مواجه شده است.

اختلال در سرویس کارت به کارت صدای مردم را درآورد

برخی مخاطبان تکراتو می‌گویند به ویژه امروز هنگام استفاده از کارت‌هایی که متعلق به بانک‌های مختلف بودند برای ارسال پول، مشکلات زیادی داشته‌اند و بعضاً موفق به این کار نشده‌اند. در توئیتر هم کاربرانی در مورد این اختلال نوشته‌اند. برای مثال کاربری توئیت کرده است:

«الان یک شهروند مثلاً مراکشی با چهارتا کلیک از سایت آمازون میتواند مثلا برای دوستش در نروژ هدیه سفارش بدهد بعد ما الان چندروز است برای یک کارت به کارت ساده برای انتقال صدهزار تومان،معطل سیستم شما هستیم. مدام سیستم پیشرفته شما می‌گوید: سیستم اختلال دارد.»

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص اختلال در سرویس کارت به کارت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    پاسخگوی این سیستم ضعف و مشکلات حادث که وقتها از آن میگذرد، و ادعاهااااااایتان باشید.

    پاسخ

    در واقع طبیعی است چون کار شما بانکداری نیست و مهم هم نیست برای مردم مشکل فراهم کردید حداقل چندمتخصص در امور بانکی بجای روحانی از حوزه بیاورید کار کارت به کارت را حل کنند چند ساعت گذشته هنوز حل نشده .کار شما نیست چرا قبول نمیکنید

    پاسخ

    8تیرماه پول انتقال دادم ازحسابم کسر شده ولی هنوز بعداز3روزتوحساب مقصد واریز نشده کسی هم پاسخگو نیست

    پاسخ