coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی گیمینگ نوبیا نئو 5G رسما معرفی شد [+مشخصات و قیمت]

گوشی گیمینگ نوبیا نئو 5G با نمایشگر 120 هرتزی، تراشه یونیساک T820 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به صورت رسمی در کشور تایلند معرفی شد.

برند نوبیا از گوشی گیمینگ جدید خود با نام Nubia Neo 5G در کشور تایلند رسما رونمایی کرد. نکته جالب درباره این گوشی میان رده، عدم استفاده از تراشه‌های کوالکام و مدیاتک و در عوض استفاده از یک تراشه جدید از یونیساک است. در ادامه در معرفی اولیه مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این محصول با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ تا 7 میلیون تومان

قیمت و مشخصات فنی گوشی گیمینگ نوبیا نئو 5G

گوشی نوبیا Neo 5G دارای یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی ISP LCD با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس (2408 در 1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتزی است که در بالای آن یک بریدگی قطره‌ای شکل جهت تعبیه دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به چشم می‌خورد.

در بخش سخت افزار این گوشی یک چیپست 6 نانومتری به نام Unisoc T820 با حداکثر سرعت 2.7 گیگاهرتز به کار گرفته شده و در کنار آن 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4x به همراه 8 گیگابایت رم مجازی و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.2 قرار گرفته است. قابل ذکر است که فضای ذخیره سازی این گوشی از طریق کارت حافظه میکرواس‌دی قابل ارتقا است.

گوشی گیمینگ نوبیا نئو 5G

گوشی گیمینگ نوبیا انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی می‌گیرد و در بخش نرم افزار از سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. سیستم تصویربرداری این گوشی نیز شامل یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های برجسته Nubia Neo 5G می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، شبکه اتصالی 5G، وای فای 802.11ac، بلوتوث 5.0، GPS ،NFC، پورت USB تایپ C، سیستم اتلاف حرارت چند لایه، فناوری باز کردن قفل با چهره، اسکنر اثر انگشت جانبی و ابعاد 163.7 در 75.0 در 7.98 میلی‌متر اشاره کرد.

قیمت نوبیا Neo فایوجی که در دو رنگ مشکی و زرد عرضه می‌شود برابر 6999 بات (معادل 199 دلار) خواهد بود. در حال حاضر این دستگاه در فروشگاه‌های آنلاین ZTE در Lazada و Shopee برای پیش سفارش در دسترس قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی گیمینگ نوبیا نئو 5G چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر