coinex
راهنمای خرید تکراتو

کارمزد کارت به کارت بازهم افزایش می‌یابد!

کارمزد کارت به کارت بازهم افزایش خواهد یافت. وزیر افتصاد اعلام کرد که با توجه افت درآمد بانکها، هزینه کارت به کارت با هدف صعود درآمدهای خدماتی، افزایش خواهد یافت.

در جلسه امروز هیئت دولت احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد کشور عنوان کرد که بنابر اعلام بانک مرکزی مبنی‌بر افت درآمد بانکها از محل فعالیت‌های اقتصادی، برای جبران این افت درآمد، باید کارمزد درآمدهای خدماتی مانند کارمزد کارت به کارت افزایش یابد. البته پیش‌تر نیز کارت به کارت مشمول افزایش کارمزد قرار گرفته بود و این اتفاق برای چندمین بار افتاده است.

بیشتر بخوانید: طرح کارمزد تراکنش خرید کارتی اجرایی شد

کارمزد کارت به کارت به‌زودی افزایش پیدا می‌کند

چندی پیش خبرها در مورد کارمزد کارتخوان‌ها سر و صدا و انتقادهای زیادی به پا کرد. به نظر می‌رسد علاوه بر این، کارمزد انتقال وجه یا کارت به کارت نیز افزایش خواهد یافت. به نظر می‌رسد این تصمیم به دلیل کاهش درآمد بانک‌ها از فعالیت‌های اقتصادی اتخاذ شده است.

کارمزد کارت به کارت به‌زودی افزایش پیدا می‌کند

وزیر اقتصاد در این باره گفته:

نتیجه کارگروه در اواخر خردادماه به دولت اعلام شد و 29 خرداد مصوبه هیئت دولت توسط معاون اول ابلاغ شد. با توجه به رویکرد بانک مرکزی در خصوص کاهش درآمدهای بانک‌ها از محل فعالیت اقتصادی بانک‌ها و افزایش درآمدهای خدماتی، کارمزد کارت به کارت افزایش یافت.

وی در ادامه گفته قانون مالیات مشاغل و اصناف نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نداشته است. در حال حاضر هزینه کارت به کارت بین بانکی در اپلیکیشن‌های پرداخت برای مبالغ زیر یک میلیون تومان، 720 تومان است و پله به پله افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افزایش کارمزد کارت به کارت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر