;
coinex

با مهاجرت مدیرعامل، تخفیفان و نت‌برگ به تیم جدیدی واگذار شدند!

در پی مهاجرت نازنین دانشور از ایران، وی در صفحه توییتری خود خبر از واگذاری مدیریت تخفیفان و نت‌برگ بعد از 12 سال به تیم خواهرش نگین دانشور داده است.

شرکت تخفیفان یکی از فعالان اصلی در حوزه تخفیف گروهی ایران محسوب می‌شود که در طول 12 ساله حیات خود روزهای پر افت‌وخیزی را تجربه کرده است. حالا نازنین دانشور در صفحه توییتری خود، مهاجرت از کشور را علت واگذاری مدیریت تخفیفان و نت‌برگ عنوان کرده است.

بیشتر بخوانید: قوانین جدید فعالیت اینفلوئنسرهای حوزه گردشگری ؛ ممنوعیت تبلیغ مهاجرت!

واگذاری تخفیفان و نت‌برگ

براساس نمودار تراکنش‌هایی که بنیان‌گذار تخفیفان در صفحه توییتری خود به اشتراک گذاشته، روند نزولی تعداد تراکنش‌های تخفیفان در دو سال‌ اخیر کاملاً مشهود است. سال 1401 برای تخفیفان سال پرفشاری بود در حقیقت علاوه‌بر آغاز همکاری تخفیفان با آپ، خبر خرید سهام تخفیفان از طرف آپ منتشر و پس از آن تکذیب شد.

تخفیفان و نت‌برگ
نازنین دانشور

از طرفی شورای رقابت هم خرید و ادغام تخفیفان و نت‌برگ را بعد از حدود 3 سال ابطال کرد البته حکمی است که به‌نظر حالاحالاها قصد اجرایی شدن را ندارد. گفتنی است که درحال‌حاضر «احسان جهانی» به عنوان مدیرعامل تخفیفان منصوب شده، وی سابقه مدیرعاملی کارپینو را در کارنامه فعالیت خود دارد.

با این حال، به‌نظر نازنین دانشور با واگذاری تخفیفان و نت برگ به خواهر خود از مدیرعاملی تخفیفان هم کنار رفته و  احسان جهانی از این پس به‌عنوان مدیرعامل جدید تخفیفان در کنار نگین دانشور به مدیریت این دو شرکت خواهد پرداخت. باید دید پس از نازنین دانشور مسیر تخفیفان و نت برگ به‌عنوان بازیگر اصلی بخش تخفیف گروهی به کدام جهت خواهد رفت و روند تراکنش‌های این شرکت باعث تداوم حرکت تخفیفان خواهد شد یا خیر.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص تغییر مدیریت تخفیفان و نت‌برگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر