coinex
راهنمای خرید تکراتو

دستور رئیس جمهور برای پیگیری مشکل کندی اینترنت ؛ رئیسی خواستار تسریع توسعه شبکه ملی اطلاعات شد

رئیس‌جمهور دستور پیگیری مشکل کندی اینترنت را با تشکیل کارگروهی ویژه صادر کرد.

ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران با تشکیل یک کارگروه ویژه متشکل از شورای عالی فضای مجازی و وزارت ارتباطات شخصاً پیگیری مشکل کندی اینترنت را بر عهده گرفت. همچنین مدتی می‌شود که توسعه شبکه ملی اطلاعات در دستور کار قرار گرفته است ولی با این وجود ظاهراً روند آن کمی کند به نظر می‌رسد. حالا با پیگیری‌های رئیس‌جمهور، روند توسعه شبکه ملی اطلاعات سرعت بیشتری خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: عرضه اینترنت ماهواره‌ای به شهروندان عراقی ؛ حسرتی دیگر برای هر ایرانی!

پیگیری مشکل کندی اینترنت توسط رئیس‌جمهور

ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی فضای مجازی که به ریاست وی و با حضور سران قوای قضائیه و مقننه برگزار شد از اقدامات «خوب» صورت‌گرفته برای توسعه شبکه ملی اطلاعات و سکوهای ایرانی و توسعه زیرساخت‌های ارتباطی سخن گفت.

او حدود دو ماه پیش نیز دستور به افزایش سرعت پیشرفت شبکه ملی اطلاعات داده بود. شبکه‌ای که به گفته سخنگوی دولت ۶۰ درصد پیشرفت کرده است و در برنامه هفتم توسعه به پیشرفت ۹۹ درصدی آن تکلیف شده است.

پیگیری مشکل کندی اینترنت توسط رئیس‌جمهور

یکی دیگر از محورهای جلسه امروز شورای عالی فضای مجازی تطابق برنامه هفتم با سیاست‌های کلان اینترنت بود. اعضا در این رابطه تاکید کردند با توجه به گسترش کاربری این حوزه و افزایش ارتباط زندگی مردم با اینترنت، برای این حوزه باید برنامه‌های دقیق و جدی در ۵ سال آینده وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ پیگیری مشکل کندی اینترنت توسط رئیس‌جمهور چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر