coinex
راهنمای خرید تکراتو

قیمت خودروهای صادراتی سایپا به روسیه اعلام شد

سایپا شاهین و کوییک قرار است تا چندی دیگر به کشورهای روسیه و ونزوئلا صادر شوند و حالا قیمت خودروهای صادراتی سایپا به روسیه مشخص شده است.

قیمت خودروهای صادراتی سایپا به روسیه اعلام شد. سایپا قرار است دو خودرو شاهین و کوییک را به کشورهای روسیه و ونزوئلا صادر کند. اما صادرات این دو خودرو توسط سایپا بارها به تعویق افتاد و کار تا جایی پیش رفت که طرف روس حتی در مقطعی از خرید آنها پشیمان شد، ولی ظاهراً با این وجود قرار است این خودروها صادر شوند. لازم به ذکر است که برای خودرو شاهین قیمت 19 هزار دلار و برای کوییک 15 هزار دلار درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: صادرات محصولات کرمان موتور به عراق آغاز شد

قیمت خودروهای صادراتی سایپا به روسیه اعلام شد

به گزارش تکراتو و به نقل از ایسنا، به گفته مدیرعامل سایپا در حال حاضر هر دستگاه خودروی شاهین ۱۱ هزار دلار درب کارخانه به روسیه فروخته و در بازار روسیه ۱۹ هزار دلار عرضه می‌شود. همچنین خودرو کوئیک به ونزوئلا ۷۰۰۰ دلار درب کارخانه فروخته می‌شود، ۳۰۰۰ دلار به خاطر حمل و نقل و ۴۰۰۰ دلار از سوی گمرک دولت ونزوئلا دریافت می‌شود و در نهایت این خودرو به قیمت ۱۵ هزار و ۲۰۰ دلار در بازار ونزوئلا عرضه می‌شود.

قیمت خودروهای صادراتی سایپا به روسیه اعلام شد

وی افزود:

پس به‌راحتی می‌توانیم این خودروها را در بازارهای جهان عرضه کنیم. به دلار هم پول می‌گیریم. بعد از ۹ سال کمپانی را هم در ونزوئلا راه‌اندازی و برای صادرات ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو به این کشور قرارداد بستیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص قیمت خودروهای صادراتی سایپا به روسیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر