coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش کوییک آر و کوییک پلاس خرداد 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش کوییک آر و کوییک پلاس خرداد 1402 اعلام شد. سایپا طرح پیش‌فروش دو محصول دیگر از خانواده کوییک را ویژه متقاضیان طرح یکپارچه وزارت صمت اعلام کرد.

طرح فروش کوییک آر و کوییک پلاس خرداد 1402 توسط سایپا ویژه منتخبین طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت ابلاغ شد. سایپا همانند کوییک اس، دو مدل دیگر از خانواده کوییک را برای پیش‌فروش ویژه افرادی که از طرف این شرکت پیامک دریافت کرده‌اند با موعد تحویل پاییز تا اواخر زمستان 1402 درنظر گرفته است. لازم به ذکر است که متقاضیان باید برای تکمیل وجه خود به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات سایپا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کوییک اس خرداد 1402 [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کوییک آر و کوییک پلاس خرداد 1402 آغاز شد

سایپا اطلاعیه ثبت‌نام کوییک اتوماتیک (پلاس وR) و کوییک R دنده‌ ای را صادر کرد. در ادامه شرایط شرکت در پیش‌فروش سایپا خرداد 1402 آمده است.

در جدول زیر قیمت و شرایط ثبت‌نام کوییک اتوماتیک (پلاس وR) وکوییک R دنده‌ ای آمده است. موعد تحویل سایپا برای دو مدل اتوماتیک دی الی اسفند و کوییک آر دنده‌ای مهر تا آذر تحویل متقاضیان خواهد شد.

طرح فروش کوییک آر و کوییک پلاس خرداد 1402 آغاز شد

از آنجایی که این طرح مربوط به پیش‌فروش سایپا است تنها پیش‌پرداخت را باید واریز کنید. مابقی مبلغ را زمان تحویل خودرو محاسبه و پرداخت خواهید کرد.

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۵ برای ایشان از طریق سامانه گروه سایپا ارسال شده است می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت‌نام سایپا 1402 به آدرس https://saipa.iranecar.com و نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

متقاضیانی که اردیبهشت‌ماه در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت‌به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک اتوماتیک (پلاس و آر) با الویت زمستان ۱۴۰۲ و کوییک دنده‌ای آر با الویت پاییز 1402 آنها تائید شده است، می‌توانند در جدیدترین ثبت‌نام سایپا شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش کوییک آر و کوییک پلاس خرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    سلام نیومده ،نا بالاخره امروز فقط پیامک اومده،بدو شماره پذیرشی چیزی

    پاسخ

    سلام تکلیف کوییک های آر تحویل تابستان 1402 چی شده تابستان داره تموم میشه

    پاسخ

    سلام اولویت من برا کوییک آر تابستان 1402 بوده هنوز پیامک نیومده کسی میدونه جریان چیه

    پاسخ