coinex
راهنمای خرید تکراتو

عدم نمایش ویدیوهای یوتیوب به کاربران سرویس‌های مسدودکننده تبلیغات!

در حال حاضر آزمایش‌هایی جهت عدم نمایش ویدیوهای یوتیوب به کاربرانی که از سرویس‌های مسدودکننده تبلیغات بهره می‌برند از سوی این پلتفرم در حال انجام است.

یوتیوب از ویژگی جدید خود رونمایی کرده تا تماشای ویدیوها را برای بینندگانی که از مسدودکننده تبلیغات بهره می‌برند، سخت‌تر کند. هم‌اکنون، این شرکت با انجام یک آزمایشی کوچک در سطح جهانی قصد عدم نمایش ویدیوهای یوتیوب برای کاربرانی که از مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند را دارد. به این منظور زمانی که آن‌ها ویدئویی را اجرا می‌کنند از آن‌ها درخواست می‌شود تا این ویژگی را غیرفعال کنند یا مشترک سرویس پریمیوم یوتیوب شوند.

کلیه این اقدامات حاکی از آن است که یوتیوب تصمیم به سخت‌گیری‌های بیشتری در موضع خود در برابر مسدودکننده‌های تبلیغات دارد و نمایش تبلیغات از سوی آن برای ارائه خدمات رایگان به تولیدکنندگان محتوا ضروری خواهد بود. همانطور که تعدادی از نشریات همچون Android Authority گزارش کرده‌اند، ویژگی جدید یوتوب منجر می‌شود تا کاربران در صورت فعالسازی مسدودکننده تبلیغات، تنها بتوانند به تماشای سه ویدیو بپردازند.

در پی انتشار این گزارش‌ها، «اولوا فالودون»، سخنگو گوگل ضمن تأیید این ویژگی با ارسال یک ایمیل به The Verge، بیان داشت: «تشخیص مسدودکننده‌های تبلیغات چیز جدید نیست و ناشران دیگر نیز به‌طور مرتب از بینندگان می‌خواهند تا مسدودکننده‌های تبلیغات خود را غیرفعال کنند.»

بیشتر بخوانید:‌ یوتیوب میزبان بازی‌های آنلاین می‌شود

عدم نمایش ویدیوهای یوتیوب به کاربران مسدودکننده تبلیغات

طبق اعلام یوتوب، کاربران با وجود این آزمایش، اعلان‌های فراوانی را دریافت می‌کنند که از آن‌ها درخواست دارد تا استفاده از ابزارهای مسدودکننده تبلیغات را متوقف سازند یا به جمع مشترکان سرویس YouTube Premium بپیوندند.

فالودون در ادامه ایمیل خود اظهار کرده است: «غیرفعال کردن بازپخش ویدیوها را بسیار جدی می‌گیریم و تنها در صورتی آن‌ها را غیرفعال می‌کنیم که بینندگان درخواست‌های مکرر برای نمایش تبلیغات در یوتوب را نادیده بگیرند. در صورتی که بینندگان احساس کنند که استفاده از مسدودکننده تبلیغات توسط آن‌ها به‌طور نادرست تشخیص داده شده، می‌‎توانند بازخورد خود را با کلیک کردن روی پیوند موجود در درخواست به اشتراک بگذارند.»

عدم نمایش ویدیوهای یوتیوب

همچنین در قسمت دیگری از بیانیه این شرکت ذکر شده است: «مدل یوتوب که در آن از تبلیغات پشتیبانی می‌شود، از اکوسیستم متنوع سازندگان حمایت کرده و محتوای موردنظر میلیاردها نفر از سراسر جهان را به‌طور رایگان با تبلیغات در دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.»

آنطور که مشخص است یوتیو‌ب با این ویژگی قصد تبلیغ سرویس پریمیوم خود را نیز دارد که افزون بر حذف ویدیوهای تبلیغاتی آن، از ویژگی‌های دیگری همچون دانلود آفلاین و دسترسی به سرویس موسیقی یوتیوب موزیک برخوردار است. این سرویس با قیمت 11.99 دلار در ماه یا 119.99 دلار در سال به‌فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عدم نمایش ویدیوهای یوتیوب به کاربران سرویس‌های مسدودکننده تبلیغات چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر