;
coinex

ایرپاد پرو هم به پورت USB-C مجهز می‌شود

ظاهراً باید منتظر عرضه ایرپاد پرو با پورت USB-C نیز باشیم. اما این تنها مورد درنظر گرفته شده برای نسل بعدی ایرپاد نیست؛ بلکه یک ویژگی جذاب دیگر نیز در راه است.

طبق اخباری که مارک گرمن از بلومبرگ منتشر کرده است، ظاهراً اپل قصد دارد در کنار معرفی سری گوشی‌های آیفون 15، از نسل جدید ایرپاد پرو نیز رونمایی کند که علی‌رغم بهره‌گیری از پورت USB-C، به یک ویژگی شنوایی جدید نیز مجهز شود. پیش‌تر اتحادیه اروپا طبق قوانین جدید که با اپل وضع کرده بود، هشدار داد که برای فعالیت در اروپا باید از قوانین این اتحادیه طبعیت کند. یکی از این قوانین، استفاده از پورت شارژ USB-C در نسل‌های بعدی گوشی‌های آیفون بود.

بیشتر بخوانید: قابلیت Adaptive Audio ویژه ایرپادهای اپل معرفی شد

ایرپاد پرو به پورت USB-C مجهز می‌شود

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ، در جدیدترین گزارش خود به این موضوع اشاره کرده است که برخی ایرپادها در سیستم‌عامل iOS 17 به قابلیت تست شنوایی جدید مجهز می‌شوند و حتی شاید قادر به اندازه‌گیری دمای بدن از طریق کانال گوش باشند. همچنین به گفته بلومبرگ، اپل روی نسل جدید ایرپاد پرو و ایرپاد مکس کار می‌کند، اما نباید منتظر معرفی آن‌ها در آینده نزدیک باشیم.

طبق گزارش بلومبرگ، قابلیت تست شنوایی صداهای مختلفی را درون گوشی کاربر اجرا می‌کند و براساس پاسخ کاربر، مشکلات احتمالی شنوایی را تشخیص می‌دهد:

اپل درحال کار روی یک قابلیت تست شنوایی جدید است که صداهای مختلف را اجرا می‌کند تا به ایرپاد کمک کند که عملکرد شنوایی فرد را تشخیص دهد. این ویژگی به کاربران کمک می‌کند تا مشکلات شنوایی خود را تحت نظر داشته باشند.

ایرپاد پرو به پورت USB-C مجهز می‌شود

در کنار قابلیت تست شنوایی، این احتمال وجود دارد که ایرپادهای آینده از طریق کانال گوش قادر به اندازه‌گیری دمای بدن هم باشد. با توجه به اینکه از اواخر سال 2021 شاهد انتشار شایعات درباره این موضوع هستیم و اپل واچ سری 8 هم از قابلیت مشابهی بهره می‌برد، وجود این ویژگی در ایرپادهای بعدی چندان تعجب‌برانگیز نخواهد بود.

گرمن می‌گوید:

«ویژگی‌های سلامتی جدید چندین ماه و یا سال دیگر از راه می‌رسند و درحالی‌که باید منتظر معرفی ایرپاد پرو USB-C در آینده نزدیک باشیم، با معرفی نسل سوم آن فاصله تقریباً زیادی داریم.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ مجهز شدن ایرپاد پرو به پورت USB-C چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر