;
coinex

این گوشی های شیائومی رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 14 را دریافت می‌کنند

گوشی‌های زیر می‌توانند رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کنند. این گوشی‌ها هم‌اکنون نسخه بتای اندروید 14 را دریافت کرده‌اند.

بنابر اعلام شیائومی، گوشی‌های زیر می‌توانند رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 14 را دریافت کنند. تولیدکننده مشهور چینی گوشی‌های هوشمند اولین نسخه از اندروید 14 را که در حالت بتا قرار دارد برای سه مدل از گوشی‌های بالارده خود منتشر کرده است. اما چیزی که جالب است اینکه این نسخه از جدیدترین سیستم‌عامل موبایل گوگل، برای گوشی قدرتمند شیائومی 13 اولترا منتشر نشده است.

بیشتر بخوانید: جزئیات جدیدی از باتری شیائومی 14 با ظرفیت بیشتر منتشر شد

رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 14 برای گوشی‌های زیر منتشر می‌شود

شیائومی رابط‌ کاربری MIUI 14 را برای اکثر گوشی‌های واجدشرایط خود منتشر کرده؛ اما این به‌روزرسانی برای همه‌ دستگاه‌های برند چینی برپایه‌ اندروید ۱۳ توسعه داده نشده است و برخی از گوشی‌های محبوب شیائومی این پوسته‌ سفارشی را برپایه‌ اندروید ۱۲ دریافت کرده‌اند.

درحالی‌که برخی از کاربران منتظر انتشار آپدیت اندروید ۱۳ هستند، این شرکت نسخه‌ آزمایشی MIUI بعدی مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را برای سه‌ پرچم‌دار محبوب خود ارائه داده است.

رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 14 برای گوشی‌های زیر منتشر شد

شیائومی رسماً اعلام کرد آزمایش‌کنندگان بتا اکنون می‌توانند MIUI مبتنی‌بر اندروید ۱۴ را روی شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو و شیائومی 12T دریافت کنند. نکته‌ جالب اینکه آپدیت مذکور هنوز برای پرچم‌دار قدرتمند این شرکت، یعنی شیائومی ۱۳ اولترا، دردسترس نیست.

درحال‌حاضر، امکان ثبت‌نام برای اضافه‌شدن به فهرست آزمایش‌کنندگان بتا برای دریافت به‌روزرسانی MIUI 14.1 فعال است. انتظار می‌رود نسخه‌ پایدار این آپدیت اواخر سال جاری منتشر شود.

شیائومی به‌روزرسانی آزمایشی اندروید ۱۴ را فقط برای دو‌هزار نفر از دارندگان هریک از دستگاه‌های واجدشرایط ارائه خواهد داد و این افراد براساس اولویت انتخاب خواهند شد. توجه کنید فقط کاربران رام‌های جهانی شیائومی می‌توانند در فهرست آزمایش‌کنندگان اندروید ۱۴ ثبت‌نام کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ رابط کاربری MIUI مبتنی بر اندروید 14 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر