coinex
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس نورد CE3 معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

دو محصول جدید شرکت وان پلاس یعنی گوشی وان پلاس نورد CE3 و هدفون بی سیم وان پلاس نورد بادز 2R به صورت رسمی در کشور هند معرفی شدند.

شرکت وان پلاس از گوشی مقرون به صرفه Nord CE 3 با چیپست اسنپدراگون 782G به همراه هدفون بی‌سیم جدید خود یعنی نورد بادز 2R رونمایی کرد. در حال حاضر این دو محصول جدید در انحصار کشور هند هستند. برای آگاهی از مشخصات، ویژگی‌ها و قیمت این دو دستگاه در ادامه با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: بررسی وان پلاس 11R ؛ موشکافی سیستم، دوربین، عملکرد و باتری

قیمت و مشخصات فنی گوشی وان پلاس نورد CE3

گوشی نورد CE3 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی است. پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX890 با لنز 24 میلی‌متر و پیکسل‌های 1.0 میکرومتری را به همراه دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (IMX 355) و لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی در خود جای داده است.

نورد CE3 به چیپست اسنپدراگون 782G همراه با 8/12 گیگابایت رم و 128/256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و در قسمت نرم افزار از رابط کاربری OxygenOS 13.1 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 استفاده می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی (SuperVOOC) تامین می‌شود.

وان پلاس Nord CE3 در دو رنگ‌ خاکستری و آبی عرضه خواهد شد. قیمت این دستگاه از 26999 روپیه (328 دلار) برای نسخه 8/128 گیگابایتی شروع می‌شود و تا 28999 روپیه (حدود 352 دلار) برای نسخه 12/256 گیگابایتی افزایش می‌یابد. فروش اولیه این محصول در کشور هند از ماه اوت آغاز خواهد شد.

هدفون بی سیم جدید نیز در واقع نسخه اقتصادی نورد بادز 2 است. این محصول با طراحی مشابه نورد بادز 2 تولید شده با این تفاوت که از قابلیت حذف نویز پشتیبانی نمی‌کند.

نورد بادز 2R که جدیدترین محصول سری نورد است از درایورهای داینامیک 12.4 میلی‌متری، بلوتوث 5.3 و میکروفون‌های دوگانه با قابلیت حذف نویز تماس صوتی با هوش مصنوعی برخوردار است. این دستگاه از کدک‌های AAC و SBC پشتیبانی می‌کند و با داشتن گواهی IP55 در برابر پاشش آب مقاوم است.

همچنین وان پلاس ادعا کرده است که عمر باتری این هدفون با وجود کیس شارژ 38 ساعت خواهد بود و هر کدام از هدفون‌ها 8 ساعت پخش بی وقفه را به کاربران ارائه خواهند داد. وان پلاس نورد بادز 2R در رنگ‌های خاکستری و آبی با قیمتی معادل ۲۱۹۹ روپیه (برابر با 27 دلار) به بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی وان پلاس نورد CE3 و هدفون بی سیم وان پلاس نورد بادز 2R چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر