;
coinex

کوچکترین دوربین عکاسی جهان در چین رونمایی شد [+عکس و فیلم]

چین از کوچکترین دوربین عکاسی جهان با وزن 17 گرم رونمایی کرد. این دوربین جالب با وجود اندازه بسیار کوچک از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

کوچکترین دوربین عکاسی جهان توسط چین رونمایی شد. این دوربین جذاب درحدود 17 گرم وزن دارد و باوجود اندازه بسیار کوچک خود از کیفیت عکاسی قابل قبولی برخوردار است. از مشخصات این دوربین کوچک می‌توان به صفحه نمایش 0.96 اینچی و ابعاد 40x47x36 میلی متر، باتری 180 میلی‌آمپرساعتی، بهره‌گیری از مموری کارد مایکرو SD و غیره اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: محبوب‌ترین برند و مدل گوشی هوشمند برای عکاسی در کشورهای مختلف کدام است؟‌

کوچکترین دوربین عکاسی جهان معرفی شد

«MiniCa» یک دوربین عکاسی کوچک است که تنها 17 گرم وزن دارد و توسط کشور چین ساخته شده است. این دوربین با توجه به ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی که دارد، هم‌اکنون می‌تواند رقیبی برای دوربین موبایل به حساب بیاید.

MiniCa دارای یک صفحه‌نمایش 0.96 اینچی و ابعاد 40x47x36 میلی متر است. ابعاد در حدود میلی‌متر آن سبب شده تا MiniCa به سبک‌ترین و کوچکترین دوربین جهان تبدیل شود.

اما ابعاد این دوربین سبب نشده تا از کیفیت آن کاسته شود. MiniCa تمام انتظارات شما از یک دوربین عکاسی را برآورده می‌کند.

در وهله اول می‌توان به وجود صفحه نمایش اشاره کرد. این صفحه نمایش به شما این امکان را می‌دهد تا پیش‌نمایش هر آنچه در تلاش برای ثبت آن هستید را مشاهده کنید. از سوی دیگر، MiniCa می‌تواند علاوه بر عکاسی، فیلمبرداری نیز انجام دهد.

این دوربین ویدئوهایی با وضوح 1080 پیکسل در 1920 پیکسل ضبط می‌کند. وضوح تصاویر ثابت در این دوربین 3760 پیکسل در 2128 پیکسل است.

این دوربین که حالا لقب کوچکترین و سبک‌ترین دوربین جهان را دارد، انرژی خود را از یک باتری 180 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند که با یک بار شارژ کردن می‌تواند تا 60 دقیقه کار می‌کند.

این دوربین همچنین مجهز به یک کارت‌خوان microSD است، پس نگرانی برای انتقال تصاویر و ویدئوهای ثبت شده به رایانه وجود ندارد.

گوشی‌های هوشمند در حال حاضر بخشی ضروری از زندگی روزمره ما هستند. ما از آن‌ها برای بسیاری از کارهایی که پیش از این با محصولات مختلف انجام می‌دادیم، استفاده می‌کنیم. یکی از این کارها عکس گرفتن است. بسیاری از مردم گمان می‌کنند گوشی‌های هوشمند آن‌ها بهترین دوربین قابل حمل است زیرا می‌توانند آن را در جیب خود بگذارند و با کیفیتی قابل قبول عکاسی کنند، اما دوربین MiniCa می‌تواند این باور را تغییر دهد و طرفداران خود را در سراسر جهان داشته باشد.

متاسفانه، علاوه بر تمام مزیت‌هایی که از این دوربین کوچک بیان کردیم، باید بگوییم که هنوز در فروشگاه‌ها موجود نیست و سازندگان آن در کشور چین تصمیم دارند پس از انجام تبلیغات گسترده آن را به صورت عمده وارد بازار کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ کوچکترین دوربین عکاسی جهان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر