coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش بهمن موتور تیر 1401 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش بهمن موتور تیر 1401 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. گروه بهمن از امروز شرایط تکمیل وجه برای مشتریان خود را اعلام کرده است.

طرح فروش بهمن موتور تیر 1401 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه وزارت صمت که در خردادماه 1402 محصولات این شرکت را برگزیده و در طرح فروش شرکت کرده‌اند ابلاغ شد. لازخ به ذکر است که بنابر علام بهمن موتور، متقاضیان حائزشرایط که از طرف شرکت پیامک دریافت کرده‌اند، می‌بایست تنها در 6 روز با مراجعه به وب‌سایت فروش بهمن موتور، نسبت‌به تکمیل وجه خودرو خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش کرمان موتور تیر 1402 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه [+شرایط و قیمت جدید]

طرح فروش بهمن موتور تیر 1401 اعلام شد

پیرو اعلام نتایج در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی به اطلاع نمایندگی‌ها و متقاضیان حائز شرایط طرح عادی و جوانی جمعیت که در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی در خردادماه سال جاری نسبت به انتخاب محصولات بهمن موتور اقدام نموده و اولویت ایشان تائید و پیامک به ایشان ارسال گردیده می‌رساند، امکان واریز وجه و ثبت‌نام مطابق شرایط ذیل اعلام می‌گردد.

طرح فروش بهمن موتور تیر 1401 اعلام شد

متقاضیان محترم حائز شرایطی که پیامک امکان واریز وجه برای ایشان از طریق سامانه محصولات بهمن موتور ارسال گردیده است می‌توانند از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ بمدت ۶ روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی بهمن موتور نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش بهمن موتور تیر 1401 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر