;
coinex

تماشا کنید: تست مقاومت ناتینگ فون 2 ؛ سربلندی ناتینگ در گام دوم!

ویدئویی از تست مقاومت ناتینگ فون 2 در فضای مجازی و رسانه‌های تکنولوژی منتشر شده است که نشان از مقاومت بسیار بالای این گوشی خاص دارد.

زک نلسون یوتیوبر مشهور ویدئویی از تست مقاومت ناتینگ فون 2 در کانال JerryRigEverything منتشر کرده است که در آن نسل جدید گوشی منحربه‌فرد ناتینگ را مورد آزمایشات سخت‌گیرانه خود قرار داده است.

Nothing Phone (2) روز گذشته پس از مدتها گمانه‌زنی و شایعات فراروان معرفی شد و باید دید که در تست‌های دیگر نیز چه عملکردی از خود نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) رسما معرفی شد [+قیمت و مشخصات فنی]

ویدئو تست مقاومت ناتینگ فون 2 را ببینید

پس‌از معرفی رسمی گوشی هوشمند ناتینگ فون (۲)، یوتیوبر معروف، زک نلسون از کانال JerryRigEverything ویدیویی از دستگاه جدید ناتینگ منتشر کرد تا‌ آن را به‌سبک همیشگی خود ازنظر مقاومت دربرابر خم‌شدن، خط‌وخش و غیره بررسی کند.

زک همیشه در ویدیوهای خود، تفسیری جذاب و ساده درمورد گوشی‌های هوشمند ارائه می‌دهد اما این‌بار درمورد Nothing Phone (2) تصمیم گرفت حتی یک کلمه حرف نزند تا بینندگان خودشان داستان آزمون مقاومت گوشی را در ذهن تداعی کنند.

ویدئو تست مقاومت ناتینگ فون 2 را ببینید

زک ابتدا ناتینگ فون (۲) را جعبه‌گشایی می‌کند و نگاهی اجمالی به آن ارائه می‌دهد و سپس شاهد نمایش نمونه زنگ‌های جذاب دستگاه هستیم که با سیستم LED قاب پشتی هماهنگ هستند. در مرحله‌ بعد مثل همیشه برچسبی با شماره‌های ۲ تا ۱۰ روی نمایشگر قرار می‌دهد تا مقاومت صفحه‌نمایش را دربرابر خط‌وخش بررسی کند. در این بخش مشاهده می‌کنیم Nothing Phone (2) مثل اکثر گوشی‌های امروزی با ابزار شماره ۶ خراش برمی‌دارد و ابزار شماره ۷ خطوط عمیق‌تری روی آن به‌جا می‌گذارد.

دوربین جلو ناتینگ فون (۲) زیر شیشه‌ نمایشگر قرار دارد و بنابراین با تیزبُر زک خراش برنمی‌دارد. قاب دستگاه از جنس فلز است که با نوک تیزبر خراشیده می‌شود و شیشه‌ای بودن قاب پشتی باعث می‌شود در این آزمایش عملکردی شبیه صفحه‌ نمایش داشته باشد.

زک سپس نمایشگر Nothing Phone (2) را با فندک آزمایش می‌کند که پس‌از چندثانیه جلوه‌ای سفید‌رنگ در محل اعمال شعله‌ آتش به‌چشم می‌خورد. البته این ناحیه‌ سفید‌رنگ پس‌از مدت بسیار کوتاهی دوباره به‌حالت قبل برمی‌گردد.

حسگر اثرانگشت ناتینگ فون (۲) زیر نمایشگر قرار دارد و حتی پس‌از اعمال خط‌وخش فراوان روی این ناحیه، همچنان عملکرد دقیقی دارد و به‌خوبی کار می‌کند.

درنهایت شاهد آزمایش خم‌شدن Nothing Phone (2) هستیم که زک با اعمال فشار زیاد از هر دوطرف گوشی سعی دارد آن را خم کند. البته گوشی جدید ناتینگ در این مرحله نیز عملکرد خوبی ارائه‌ می‌دهد و همچنان سالم باقی می‌ماند. درادامه می‌توانید ویدیو کامل این آزمایش را تماشا کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ تست مقاومت ناتینگ فون 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر