coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیین‌نامه واردات کامیون کارکرده توسط هیئت دولت تصویب شد

هیئت دولت امروز آیین‌نامه واردات کامیون کارکرده را تصویب کرد. بعد از به قطعیت رسیدن مصوبات واردات خودروهای کارکرده، حالا مصوبات واردات کامیون‌های دست دوم نیز قطعی شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز در جمع خبرنگاران خبر از تصویب آیین‌نامه واردات کامیون کارکرده توسط هیئت دولت داد. چند روز پیش در خبری که همه انتظارش را داشتیم، واردات خودروهای دست دوم به کشور تصویب شد. حال و پس‌از گذشت چند روز شاهد تصویب واردات کامیون‌های کارکرده به کشور نیز هستیم که می‌تواند خبر خوبی باشد. پس با این وجود در آینده‌ای نزدیک خودروهای کارکرده ولی باکیفیت خارجی در خیابان‌های کشور دیده خواهند شد.

بیشتر بخوانید: تعرفه واردات خودرو کارکرده توسط مجلس اعلام شد [+جزئیات]

آیین‌نامه واردات کامیون کارکرده تصویب شد

سخنگوی دولت خبر داد:

آیین‌نامه اجرایی واردات انواع کامیون، کشنده، مینی‌بوس و اتوبوس و ون کارکرده با عمر زیر ۵ سال برای استفاده در حمل‌ونقل درون شهری و برون شهری تصویب شد.

آیین‌نامه واردات کامیون کارکرده تصویب شد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: «وزارت صمت به‌عنوان مسئول تشکیل غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن تعیین و وزارت فرهنگ به‌عنوان مسئول محتوای این غرفه انتخاب شد.»

بهاردی افزود:

عوارض صادرات مواد خام معدنی فلزی و غیر فلزی تصویب شد و به‌شرط سرمایه‌گذاری در حوزه تحقیق و توسعه تکمیل زنجیره ارزش، امکان بازگشت ۱۰۰درصدی این مبلغ به شرکت‌های تولید کننده وجود دارد.

سخنگوی دولت سیزدهم اظهار کرد:

امروز خبر خوبی برای جوانان و کارکنان وظیفه داشتیم که با تصویب لایحه‌ای حمایت موثری از مهارت‌آموزی و اشتغال کارکنان وظیفه نیروهای مسلح انجام خواهد گرفت. این امر به اشتغال بعد از خدمت آنها کمک خواهد کرد و برای اجرای آن نیز صندوق ویژه‌ای ایجاد می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آیین‌نامه واردات کامیون کارکرده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر