coinex
راهنمای خرید تکراتو

محکومیت زن بدحجاب به یکماه شستشوی میت در غسالخانه تهران ؛ بهت و حیرت حقوقدانان!

یک زن بدحجاب به یکماه شستشوی میت در غسالخانه تهران محکوم شد. این حکم عجیب با واکنش‌های بسیاری از سوی مردم و وکلا همراه شده است.

کامبیز نوروزی، حقوقدان نسبت‌به خبر محکومیت یک زن بدحجاب به یکماه شستشوی میت در غسالخانه تهران در تلگرام خود واکنش نشان داد و ابراز امیدواری کرد که این خبر صحت نداشته باشد. اما در حکم صادره از دادگاه این زن به‌وضوح دیده می‌شود که علی‌رغم مجازات نقدی به مبلغ 3 میلیون و صد هزار تومان، به مدت 1 ماه هم باید در غسالخانه به‌عنوان خدمات عمومی کار کند.

جدای از هم این حرف‌ها، چنین حکمی دون شأن یک بانوی ایرانی است و باید قضات نسبت‌به رأی نهایی خود در دادگاه‌های کشور، شأن و حرمت یک زن یا مرد را نیز در نظر بگیرند.

بیشتر بخوانید: پلمب پل هوایی به علت بی‌حجابی ؛ صلابت یا استیصال، مسئله این است!

این زن بدحجاب به یکماه شستشوی میت در غسالخانه تهران محکوم شد

به نقل از خبرآنلاین، کامبیز نوروزی، حقوقدان، در کانال تلگرامی خود نوشت:

امیدوارم این رأی، که تصویر آن در شبکه‌های اجتماعی می‌چرخد واقعی نبوده و ساختگی باشد.»

دادگاه زنی را بخاطر عدم رعایت حجاب حین رانندگی به “یک ماه شستن میت در غسالخانه شهر تهران” محکوم کرده‌است به عنوان مجازات تکمیلی. فارغ از اینکه دلایل دادگاه برای محکومیت متهم قابل ایراد و اشکال است، آنچه به مجازات تکمیلی تعیین کرده حیرت‌آور است.

این زن بدحجاب به یکماه شستشوی میت در غسالخانه تهران محکوم شد

مجازات تکمیلی به استناد همان ۲۳ قانون مجازات اسلامی باید با نوع جرم، کیفیت ارتکاب جرم و شخصیت متهم سازگار باشد. آن قاضی که چنین حکمی صادر کرده است چه رابطه‌ای بین جرم ارتکابی متهم و چنین مجازات شگفت‌آوری دیده‌ است. سالهای طولانی است که تحمیل رنج و دردهای سخت به محکوم از اهداف مجازات‌ها خارج شده‌ است.

دادگاهی که یک ماه شستن میت را به‌عنوان مجازات تکمیلی به کسی تحمیل می‌کند نه شناخت صحیحی از انسان دارد، نه درک درستی از مجازاتها.

اگر این دادنامه واقعی است و ساختگی نیست، امیدواریم که در مرحله تجدیدنظر نقض شود که چنین آرایی وهن عدالت و وهن دستگاه قضاست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص محکومیت زن بدحجاب به یکماه شستشوی میت در غسالخانه تهران چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر