coinex
راهنمای خرید تکراتو

جایگزینی 90 درصد تیم پشتیبانی یک استارتاپ هندی با هوش مصنوعی!

یک استارتاپ هندی 90 درصد تیم پشتیبانی خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرد. بازهم تکنولوژی هوش مصنوعی باعث حذف نیروی کار انسانی شد.

مدیرعامل یک استارتاپ هندی به نام Dukaan اخیراً اعلام کرد که 90 درصد تیم پشتیبانی استارتاپ خود را با هوش مصنوعی جایگزین کرده است. این شرکت از مدل چت‌بات هوش مصنوعی Lina بدین‌منظور استفاده می‌کند که تخصص عجیبی در کم کردن زمان انتظار مشتریان دارد و گفته شده که قادر است امور سپرده شده را تنها در 3 دقیقه انجام دهد در صورتی که این امور قبلاً در 2 ساعت و 13 دقیقه انجام می‌شده است.

بیشتر بخوانید: نخستین مجری هوش مصنوعی تلویزیون هند معرفی شد [+ویدئو]

90 درصد تیم پشتیبانی استارتپ Dukaan با هوش مصنوعی جایگزین شد

در شرایطی که بسیاری از شاغلان نگران ازدست‌دادن کار خود هستند، مدیرعامل یک استارتاپ هندی به نام Dukaan مدعی شده که 90 درصد از کارمندان بخش پشتیبانی خود را تعدیل کرده است. او می‌گوید با انجام این کار زمان اولین پاسخ‌گویی را از 1 دقیقه و 44 ثانیه به تقریباً صفر رسانده است.

همچنین حالا مشکلات مشتریان این استارتاپ در زمان بسیار کمتری حل می‌شود. درحالی‌که قبلاً به‌طور میانگین 2 ساعت 13 دقیقه طول می‌کشید تا هر مشکل برطرف شود، حالا این زمان به 3 دقیقه و 12 ثانیه تقلیل یافته است. هزینه‌های اداره بخش پشتیبانی مشتریان هم حدود 85 درصد کمتر شده است.

90 درصد تیم پشتیبانی استارتپ Dukaan با هوش مصنوعی اداره می‌شود

«سومیت شاه»، مدیرعامل Dukaan، می‌گوید:

با توجه به شرایط اقتصادی موجود، استارتاپ‌ها برای سودآوری اولویت بالاتری قائل‌ هستند. درنتیجه با این تغییر می‌توان عملکرد بهتری داشت و حداقل هزینه‌ها را پرداخت کرد.

استارتاپ Dukaan درزمینه ارائه خدمات اجاره‌ای برای فروشگاه‌های الکترونیکی فعالیت می‌کند. این خدمات شامل مدیریت سفارشات، پشتیبانی چت با مشتریان، مدیریت هزینه‌های تحویل مرسولات، مدیریت شبکه‌های اجتماعی و غیره است. این استارتاپ همچنین تحلیل‌هایی را درباره فروش، ترافیک و محصولات شرکت‌ها به آن‌ها ارائه می‌کند.

متخصص ارشد داده‌های Dukaan ظاهراً در عرض دو روز چت‌بات Lina را توسعه داده است. سومیت شاه می‌گوید این چت‌بات می‌تواند به‌سرعت و با دقت به سؤالات عمومی پاسخ دهد، اما در پاسخ به سؤالات تخصصی مشکل دارد.

خبر این تغییر در استارتاپ Dukaan بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشته است. خیلی از کاربران منتقد این تصمیم بوده‌اند و یکی از آن‌ها می‌گوید حتی اگر این اتفاق افتاده و نتیجه مثبتی داشته است، انتشار یک رشته توییت در این زمینه و افتخارکردن به تعدیل نیرو نباید پذیرفتنی باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ جایگزینی 90 درصد تیم پشتیبانی یک استارتاپ هندی با هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر