coinex
راهنمای خرید تکراتو

رشیدی کوچی: سازمان استاندارد به پراید تاییدیه می‌دهد اما به خودروهای تویوتا و نیسان نه!

رشیدی کوچی در یک اظهارنظری جدید سازمان استاندارد را بر لبه تیغ برد و عنوان کرد که این سازمان به پراید تاییدیه می‌دهد اما از دادن تأییدیه به خودروهای باکیفیت شرکت‌هایی مانند کیا، هیوندا، تویوتا و نیسان سر باز می‌زند.

جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد در مجلس شورای اسلامی، بازهم خبرساز شد. وی اینبار اقدامات سازمان استاندارد را مورد انتقاد قرار داده و می‌گوید که چرا این سازمان بزرگ در ایران به خودروهایی مانند پراید تأییدیه می‌دهد، اما در دادن تأییدیه به خودروهای برندهای خودروسازی مشهوری همچون تویوتا و نیسان کوتاهی می‌کند؟ براساس گفته‌های وی، ظاهراً علت اصلی روند کند واردات خودرو، مانع‌تراشی‌های همین سازمان ملی استاندارد است.

بیشتر بخوانید: بلاتکلیفی 12 هزار نفر از خریداران نیسان زامیاد ؛ سازمان استاندارد نیسان‌های جدید را پلاک نمی‌کند!

رشیدی کوچی از اقدامات سازمان استاندارد انتقاد کرد

رشیدی کوچی در لایو اینستاگرامی خود گفته است: «امیدوارم سازمان ملی استاندارد تکذیب کند، اما شنیده‌ام علت کند بودن واردات خودروهای نو، مانع‌تراشی‌های سازمان استاندارد است!»

به گزارش تکراتو و به نقل از انتخاب، نماینده مجلس در حالی این ادعا را مطرح کرده که سازمان ملی استاندارد، برای خودروهای بی‌کیفیتی مثل پراید، تاییدیه صادر می‌کند.

رشیدی کوچی از اقدامات سازمان استاندارد انتقاد کرد
وی افزوده است:

امیدوارم اطلاعاتی که به من رسیده غلط باشد اما شنیده‌ام به دلیل عدم تاییدیه استاندارد ، هنوز نتوانسته‌ایم خودروهای نو را وارد کنیم که این هم در نوع خود عجیب است که سازمان استاندارد از خودروهای شرکتی مثل تویوتا و یا نیسان ایراد گرفته است.

کوچی تصریح کرده: «تعداد قابل توجهی از خودروهای وارداتی کیا، هیوندای، میتسوبیشی، چانگان و… منتظر حضور در بازار ایران و ارسال به سمت کشور هستند و بدیهی است که تا زمان حل مشکل مجوزهای استاندارد، امکان حضور این خودروها فراهم نیست» وی با اشاره به ایرادگیری سازمان استاندارد مثال‌زده که «این سازمان به چراغ جلوی نیسان ایراد گرفته است»

کوچی تاکید کرده که امیدوار است سازمان ملی استاندارد، این ادعاها را «مستند» تکذیب کند، نه با یک مصاحبه‌ی ساده! این درحالیست که پس از دو ماه از واردات تعداد بسیار اندک خودروهای وارداتی، هنوز مجوز پلاک کردن به این خودروها داده نشده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص انتقاد رشیدی کوچی از اقدامات غیراصولی سازمان استاندارد چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر