coinex
راهنمای خرید تکراتو

ابزار هوش مصنوعی Stable Doodle برای تصویرسازی از طرح‌های ابتدایی معرفی شد [+ویدیو]

هوش مصنوعی Stable Doodle برای تصویرسازی از طرح‌های ابتدایی معرفی شد. از این ابزار می‌توان در طراحی ساختمان، طراحی لوگو و غیره استفاده کرد.

ابزار هوش مصنوعی Stable Doodle توسط شرکت Stability AI معرفی شد. این ابزار هوشمند که از مدل Stable Diffusion XL بهره می‌برد توسط شرکت تنسنت ساخته شده و می‌توان از آن برای طراحی ساختمان و طراحی لوگو و ایده‌پردازی برای دیگر امور تجاری استفاده کرد. البته ناگفته نماند که Stable Doodle علاوه‌بر کاربردهای گفته شده می‌تواند برای Stability AI یک منبع درآمدی فوق‌العاده نیز باشد.

بیشتر بخوانید: همکاری رقبا در ساخت هوش مصنوعی جدید ؛ محصول مشترک متا و مایکروسافت چیست؟

هوش مصنوعی Stable Doodle توسط Stability AI در دسترس قرار گرفت

سرویس جدید Stable Doodle از جدیدترین نسخه مدل هوش مصنوعی Stable Diffusion استفاده می‌کند تا به تحلیل طراحی‌های شما بپردازد و آن‌ها را به تصاویر جذاب تبدیل کند. این سرویس درحال‌حاضر از طریق پلتفرم ClipDrop که چندی پیش توسط Stability AI خریداری شد، در دسترس قرار دارد. این شرکت درباره سرویس جدید خود می‌گوید:

Stable Doodle صرف‌نظر از آشنایی افراد با ابزارهای هوش مصنوعی، به‌طور هم‌زمان برای حرفه‌ای‌ها و مبتدی‌ها در نظر گرفته شده است. با Stable Doodle هرکسی که مهارت‌های پایه طراحی را بداند و به اینترنت دسترسی داشته باشد، می‌تواند ظرف چند ثانیه تصاویر باکیفیتی تولید کند.

این سرویس تبدیل طراحی‌های ساده به تصویر از مدل Stable Diffusion XL به‌همراه «راهکار کنترل شرطی» استفاده می‌کند که توسط واحد تحقیق‌وتوسعه شرکت تنسنت ساخته شده است. این راهکار با نام T2I-Adapter به Stable Diffusion XL اجازه می‌دهد که طراحی‌ها را به‌عنوان ورودی بگیرد و بعد این مدل را هدایت می‌کند تا بهتر بتواند تصویر خروجی را بهینه‌سازی کند.

هوش مصنوعی Stable Doodle توسط Stability AI در دسترس قرار گرفت
Stability AI توضیح می‌دهد:

«T2I-Adapter به Stable Doodle اجازه می‌دهد تا طرح‌ها و خط‌ها را بفهمد و با کمک فرمان‌های متنی که در کنار آن‌ها دریافت می‌شود، تصویرسازی کند.»

به‌ عبارت دیگر، در کنار طرح ساده‌ای که در این سرویس می‌کشید، می‌توانید در یک فرمان ساده به هوش مصنوعی بگویید که دقیقاً چه چیزی می‌خواهید. همچنین می‌توانید از بین 14 سبک هنری که فعلاً در دسترس قرار گرفته است، انتخاب داشته باشید.

از این سرویس می‌توان برای کمک به طراحی داخلی ساختمان، طراحی لوگو و ایده‌پردازی برای دیگر امور تجاری استفاده کرد. به‌نظر می‌رسد که این کاربردهای تجاری می‌توانند در آینده به منبعی به‌منظور کسب درآمد برای Stability AI تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره ابزار هوش مصنوعی Stable Doodle چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر