;
coinex

تماشا کنید: تست سرعت ناتینگ فون 2 در برابر آیفون 14 پلاس

اخیراً ویدئویی از تست سرعت ناتینگ فون 2 در برابر آیفون 14 پلاس در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده است که نشان می‌دهد نماینده اپل بد قافیه را باحته است!

کانال یوتیوب PhoneBuff به تازگی به سراغ دو گوشی پرچمدار از اپل و ناتینگ رفته و ویدئویی از مقایسه آنها را در کانال خود آپلود کرده است. در این ویدئو تست سرعت ناتینگ فون 2 در برابر آیفون 14 پلاس انجام شده است که به وضوح دیده می‌شود نماینده اندرویدی، گوشی آبفون را با خاک یکسان می‌کند. در ادامه نوشته ویدئوی منتشر شده از تست سرعت این دو گوشی پرچمدار را ببینید.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی S23 با آیفون 14 ؛ رقابت دو پرچمدار از دو رقیب قدرتمند

تست سرعت ناتینگ فون 2 در برابر آیفون 14 پلاس

بسیاری از کاربران گوشی‌های بالا رده به Nothing Phone 2 به عنوان گزینه سومی بعد از اپل و سامسونگ نگاه می‌کنند و همین موضوع جذابیت این گوشی را افزایش داده است. با این وجود، عدم استفاده از بروزترین تراشه بازار، بسیاری را ناامید کرده است.

اما جالب است بدانید که با توجه به تست سرعت کانال یوتیوب PhoneBuff، گوشی Nothing Phone 2 حتی با تراشه Snapdragon 8 Plus Gen 1 قادر است نسبت به آیفون 14 پلاس عملکرد سریع‌تری داشته باشد. حافظه بیشتر و رابط کاربری مینیمالیستی را باید از دلایل سرعت خوب ناتینگ فون 2 دانست.

گوشی ناتینگ فون مورد استفاده در این تست از 12 گیگابایت رم LPDDR5 برخوردار است و همین موضوع اجرای اپ‌ها در پس زمینه را به مزیت گوشی تبدیل می‌نماید. باید گفت گوشی آیفون 14 پلاس با قیمت 899 دلار هنوز یکی از بهترین گوشی‌های بازار به شمار می‌آید و نسخه 12 گیگابایتی Nothing Phone 2 قیمتی 699 دلاری دارد.

در زمان تست، گوشی Nothing Phone 2 توانسته اپ‌های کاربردی مانند Microsoft Word را سریع‌تر اجرا نماید و همچنین ادیت و اضافه کردن عکس‌ها به نرم‌افزار Snapseed را نیز رودتر انجام دهد. حتی در انتقال ویدئوها نیز برتری با ناتینگ فون 2 بوده است.

گوشی آیفون 14 پلاس در لود کردن بازی‌ها کمی از عقب افتادگی خود را جبران کرده اما در قسمت اول تست، Nothing Phone 2 با 2:01:37 در مقابل آیفون 14 با 2:05:36 به برتری محسوسی دست یافته است. در قسمت دوم تست، همه اپ‌ها یک به یک باز می‌شوند تا عملکرد آن‌ها در پس زمینه بررسی شود.

iOS پیش از این تقریباً در تمامی موارد توانسته بود رقبای اندرویدی را در این زمینه شکست دهد. با این وجود، آیفون 14 پلاس در مقابل Nothing Phone 2 نتوانسته کارایی قبلی را از خود نشان دهد. در این تست گوشی ناتینگ فون 2 با 2:50.85 در مقابل 2:56.92 برتری خود را گسترش داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تست سرعت ناتینگ فون 2 در برابر آیفون 14 پلاس چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: شهر سخت‌افزار

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر