coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش ساینا اس مرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش ساینا اس مرداد 1402 ابلاغ شد. این طرح ویژه متقاضیان دور دوم سامانه یکپارچه وزارت صمت بوده که پیامک تکمیل وجه دریافت کرده‌اند.

طرح فروش ساینا اس مرداد 1402 ویژه متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است که در دور دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت ثبت‌نام کرده‌ از طرف شرکت پیامک تکمیل وجه دریافت کرده‌اند. لازم به ذکر است که این افراد می‌بایست از روز سه‌شنبه، 3 مردادماه 1402 با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا جهت تکمیل وجه اقدام کنند.

بیشر بخوانید: طرح فروش سایپا مرداد 1402 ویژه سامانه یکپارچه [+شرایط و قیمت]

طرح فروش ساینا اس مرداد 1402 اعلام شد

شرایط فروش ساینا اس ویژه مردادماه ۱۴۰۲ توسط شرکت سایپا اعلام شد. این شرایط فروش ویژه متقاضیان طرح جوانی جمعیت و خانواده برای مرحله دوم سامانه یکپارچه با اولویت زمستان ۱۴۰۲ اعلام شده است.

برای متقاضیان واجد شرایط پیامک واریز وجه در تاریخ دوم مرداد ۱۴۰۲ ارسال شده است. متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه 3 مردادماه به مدت ۳ روز با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند.

طرح فروش ساینا اس مرداد 1402 اعلام شد

مبلغ واریزی در این شرایط فروش به صورت علی‌الحساب بوده و قیمت نهایی در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد. در حال حاضر ساینا اس در کاخانه قیمتی معادل ۲۴۸,۶۹۴,۰۰۰ تومان دارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش ساینا اس مرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: اسب بخار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر