coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ویژه متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده ابلاغ شد. در این طرح 6 مدل خودرو در نظر گرفته شده است.

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ویژه متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده که پیش‌‎تر خودرو قدیمی را اسقاط کرده‌اند، اعلام شد. بنابراین متقاضیان می‌بایست از روز یکشنبه، 8 مردادماه سال جاری تا لغایت چهارشنبه، 11 مردادماه جهت ثبت‌نام و واریز وجه به وب‌سایت گروه صنعتی بهمن مراجعه کنند. لازم به ذکر است که موعد تحویل این خودروها هفته آخر شهریورماه سال جاری است.

بیشتر بخوانید: طرح فروش فونیکس FX مرداد 1402 [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ابلاغ شد

متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده می‌توانند از روز یکشنبه ۸ مرداد تا چهارشنبه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت بهمن موتور نسبت‌به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند. موعد تحویل خودروها شهریورماه ۱۴۰۲ اعلام شده است. لازم به ذکر است که امکان انتخاب خودروی دیگنیتی پرستیژ نیز برای متقاضیان فعال می‌باشد.

طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 ابلاغ شد

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش بهمن موتور مرداد 1402 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

.

منبع: آخرین خودرو

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آیا مسول یا مسلمانی هست فقط برای یک لحظه خودش را جای من بزاره و کمک کنه، به امام حسین ع من کلاهبردار نیستم، من کارگر سرگزر چند روزه کار گیرم نیامده دو تا بچه کوچیک دارم و سه ماهه اجاره ندادم و صاحبخانه داره بخاطر ۳میلیون بیرونم میکنه، به فاطمه زهرا ع یکی از کلیه هام فروختم خرج بیماری زنم کردم و الان دوباره بیماریش برگشته و جلوی چشمام داره میمیره اما پول ندارم حتی دکتر ببرم و نجاتش بدم، به حسین شهید و همین محرم عزیز دو تا بچه هام دو شبه چیزی نخوردن و با شکم گرسنه چشم انتظارن و نمیدانم با چه رویی دست خالی به خانه برم، بقرآن جز گریه هیچ کار نمیتونم کنم، مقداری که نون خالی بگیرم
    5047061031082007
    محسن ب

    پاسخ