;
coinex

پیدا شدن اجساد موجودات فضایی و واکنش کاربران در شبکه‌های اجتماعی

مطرح شدن ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها و دسترسی احتمالی به موجودات فضایی، واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی را به دنبال داشته است.

سلسله افشاگری‌ها در ماجرای یوفوها،‌ موجودات و اشیا فضایی در نهایت کار را به یک جلسه عمومی با حضور رسانه‌ها در کنگره آمریکا با حضور مدعیان این مسائل کشاند.

در جلسه‌ای که روز گذشته در کنگره با حضور تنی چند از مهمترین سناتورهای آمریکایی برگزار شد، دیوید گروش به عنوان مهمترین افشاگر در کنار تنی چند از دیگر کارمندان و نیروهای نظامی دولت آمریکا که مدعی دسترسی به چنین اطلاعاتی بودند، بار دیگر ادعای خود مبنی بر دسترسی دولت آمریکا به اشیا و مواد بیولوژیکی غیرزمینی را تایید کردند. موضوعی که در صورت صحت داشتن و تایید نهایی توسط کاخ سفید، می‌تواند نقطه عطفی جدید در تاریخ بشریت باشد!

این موضوع اما از همان ابتدای امر با واکنش گسترده کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه بود. بر همین اساس و دراین مطلب با مروری کوتاه بر آنچه روز گذشته در کنگره ایالات متحده آمریکا گذشت، به بررسی برخی از جالب‌ترین واکنش‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای یوفوها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: افشاگری و انتقاد نماینده کنگره از پنهانکاری دولت در ماجرای یوفوها ؛ موجودات فرازمینی به سادگی می‌توانند ما را به ذغال تبدیل کنند!

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها!

دیوید گراش مأمور سابق امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده، در جلسه پرسش و پاسخ UFO در کنگره آمریکا که با حضور دو شاهد برگزار شد، بار دیگر بر دسترسی دولت آمریکا به یوفوها تأکید کرد. پیش‌تر اخباری با مضمون افشاگری سناتورهای آمریکایی از دستیابی دولت این کشور بر بشقاب پرنده‌ها منتشر کرده‌ایم. این افراد معتقدند که دولت ایالات متحده ده‌ها سال است که به جمع‌آوری اشیاء و هواپیماهی غیرانسانی پرداخته است و اسرار مربوط به این ماجرا را پنهان کرده است.

گراش آوریل امسال پس از ۱۴ سال سرپرستی پژوهش‌های UAP در وزارت اطلاعات از دولت خارج شد. او در جلسه امروز گفت که شخصاً هیچ تماس مستقیمی با پدیده‌های ناشناخته نداشته است. دانش او از مصاحبه‌های فراوان با مسئولان اطلاعاتی رده بالا و شاهدان عینی می‌آید. بااین‌حال، او در واکنش به درخواست نمایندگان برای افشای نام تعدادی از این مسئولان یا شاهدان اعلام کرد که قادر به انجام این کار در فضای عمومی نیست.

گراش ادعای خود را مبنی بر این که دولت آمریکا وسایل نقلیه «سالم و تاحدی سالم» با منشا غیرانسانی را در اختیار دارد، تکرار کرد. او همچنین ادامه داد که ایالات‌متحده با خلبانان بیگانه «بدطینت» تماس داشته است و تعدادی از شاهدان عینی در این تماس‌ها آسیب دیده‌اند.

در این جلسه دو شاهد عینی از نیروی دریایی نیز حاضر بودند. «رایان گریوز» (Ryan Graves)، خلبان بازنشسته نیروی دریایی، پیش‌تر اعلام کرده بود که «هر روز برای حداقل چند سال» در خارج سواحل اقیانوس اطلس ایالات متحده با UAPها برخورد داشته است.

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها!

شاهد دیگر «دیوید فریور» (David Fravor)، فرمانده سابق نیروی دریایی، بود که گزارش داده بود در یک پرواز تمرینی در سال ۲۰۰۴، با یک شیء عجیب در آسمان برخورد داشته است. در سال ۲۰۱۷، نیویورک تایمز با انتشار تصاویری از این تماس و افشای برنامه پنتاگون برای بررسی UFOها سروصدای زیادی به‌پا کرد.

«تیم برشت» (Tim Burchett)، یکی از سرپرستان کمیته UAP کنگره، ادعا کرد که هدف از این جلسه و هدف کلی کنگره آمریکا افشای حقایق مخفی اشیاء ناشناس و فعالیت‌های دولتی مربوط به آن است.

«آنا پائولینا لونا» (Anna Paulina Luna)، دیگر نماینده کنگره، دولت آمریکا را به فقدان شفافیت درباره شواهد و تحقیقات UFO متهم کرد. همچنین تعدادی دیگر از نمایندگان خواستار طراحی مکانیسم خاصی برای گزارش مشاهدات UAP به کنگره و ثبت شواهد آن شدند. به گفته هر سه شاهد، تلاش‌های فعالانه‌ای برای سرکوب و انحراف توجهات عمومی از موضوع اشیاء ناشناس در ارگان‌های دولتی آمریکا وجود داشته است.

گریوز به‌نمایندگی از ۳۰ خلبان نظامی و غیرنظامی دیگر در این جلسه حاضر بود. آن‌ها نگرانند که تماس‌های خطرناک با این اشیاء ناشناس به آسیب‌هایی در آینده منجر شود. به‌گفته گریوز، درصد بسیار بالایی از مشاهدات UAP هیچ‌گاه گزارش نمی‌شوند.

هر سه شاهد توافق داشتند که گزارش UAP می‌تواند عواقبی برای حرفه و حتی سلامتی خلبانان داشته باشد. به‌ ادعای گراش، افرادی از تلاش‌ها برای بررسی و پنهان‌کردن تکنولوژی‌های «غیرانسانی» آسیب دیده‌اند. هرچند او از ارائه جزئیات بیشتر به‌صورت عمومی سر باز زد.

گراش در پاسخ به پرسش برشت که آیا «شواهد قانع‌کننده» از چیزی که متعلق به زمین نباشد دیده یا نه، گفت که ۱۰۰ درصد چنین مدرکی را دیده است. فریور نیز گفت شیئی که در سال ۲۰۰۴ از آن فیلم گرفته بود از هر تکنولوژی متعلق به آن زمان، الان، یا ۱۰ سال آینده پیشرفته‌تر بود.

هر سه شاهد این تکنولوژی‌ها را برای امنیت عمومی دارای تهدید بالقوه دانستند و ادعا کردند که درصورت رفتار تهاجمی از سوی آن‌ها، تکنولوژی مقابله با آن‌ها روی زمین وجود نداشت.

همچنین در ادعای بحث‌برانگیز دیگری، گراش ادعا کرد که سازمان‌های اطلاعات ایالات متحده در محل تصادف‌های هواپیماهای ناشناخته، شواهدی از «زیست غیرانسانی» پیدا کرده‌اند. او حاضر به ارائه اطلاعات بیشتر درباره جزئیات این سازمان‌ها و افراد دخیل در بازرسی‌ها در فضای عمومی نشد. اما اطلاعات خود را به‌طور خصوصی برای درخواست قانونی مدارک بیشتر و طرح جلسه‌های آینده به کنگره ارائه خواهد داد.

در ادامه اما به بررسی واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها می‌پردازیم.

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها

کاربری به نام سینا سعیدی در واکنش به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها اینطور نوشته:

سوال: چرا UFO فقط تو آمریکا دیده شده؟

پاسخ: اون موجود هوشمندی که تکنولوژیش ساااالها از ما جلوتره و تونسته از فرسنگ‌ها دورتر که ما حتی نمی‌دونیم کجاست، ما رو پیدا کنه و رو زمین فرود بیاد، به‌نظرتون نمی‌دونه دنیا دست کیه و باید با کی ارتباط بگیره؟ قطعا محل فرود با علم انتخاب شده.

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها!

کاربر دیگری اما با اشاره به ماجرای مشاهده یوفوها در ایران پیش از انقلاب می‌کوشد این تصور که یوفوها صرفا در آمریکا رویت شده‌اند را نقض کند:

تو ایران قبل انقلاب هم جنگنده های ایران با یوفو برخورد داشتن، البته اون زمان فکر میکردن هواپیما جاسوسی شوروی ممکنه باشه ولی سرعت و رانش جسم پرنده پیشرفته تر از چیزی بود که مال شوروی باشه ، مصاحبه خلبان های ایرانی هست فکر کنم روی یوتوب. جاهای دیگه دنیا هم پیش اومده

یک کاربر دیگر به زبان طنز اینطور به ماجرای تایید ارتباط یوفوها با ایالات متحده واکنش نشان داده است:

ایران آخوند داره، یوفو بیاد چیکار؟ یوفو هم فرار می‌کنه

کاربری با ناک اشکان اما با دیده تردید و تیزبینی در ماجرای ارتباط یوفوها با دولت آمریکا نوشته:

#مسئلتن
۱- روس‌ها قبل از آمریکا رفتند به فضا. چین و هند و حتی ایران هم در فضا حضور دارند. اونا چرا #یوفو نمی‌بینید؟ چرا همیشه فقط نیرو هوایی آمریکا می‌بینه؟
۲- اگه #ناسا درباره شکل زمین دروغ میگه، چرا رقبای خارجی با عکسهای واقعی اینرا افشا نمی‌کنند؟

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها!

کاربر دیگری هم اینطور نوشته:

بنظر میرسه با کشف موجودات فرا زمینی باید یه آپدیت برا کتب مقدس بیاد.

یک کاربر دیگر اینطور به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها واکنش نشان داده است:

هر وقت جریان یوفو و موجودات فضایی در محافل آمریکا گرم میشه یعنی یه خبرایی هست مهمتری وجود دارد که می‌خواهند افکار عمومی رو به انحراف بکشانند تا بشینن پای همین موضوع موجودات فضایی کذایی.
واقعا جامعه آمریکا خیلی گوسفند و ابتدایی هستند.

رضا اینطور به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها واکنش نشان داده است:

فکر کنید فردا حوزه وارد میشه و قرارگاه ارشاد فرازمینی هارو راه میندازه.

کاربر دیگری هم نوشته:

این تایید وجود فرازمینی هام خیلی جالبه،واقعیتش اینه که نبایدم فکر میکردیم تو این کیهان به این بزرگی آسمون سوراخ شده ما افتادیم زمین،جالبه که حیات تو کره های دیگه هم وجود داره، موجودات جدید ،یک زندگی جدید و چه بسا خیلی پیشرفته تر، تمدن جدید، کلا همه چیش جالبه.

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها!

کاربری با نام مهدی محمدی هم با جدیت خاصی نوشته:

یوفوئی در کار نیست
اینها همانطور که رهبری اوایل کرونا فرمود با اجنه و شیاطین در ارتباط هستند
می خوان اجنه را به عنوان موجودات فضایی وارد دنیا کنند

نبرد آخرالزمانی

واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به ماجرای ارتباط دولت آمریکا با یوفوها!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ماجرای ارتباط یوفوها با دولت آمریکا چیست؟ به نظر شما آیا یوفوها واقعا وجود دارند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر