;
coinex

گیاهخوار معروف اینستاگرامی از گرسنگی مرد [+عکس]

یک گیاهخوار معروف که در تیک‌تاک، فیس‌بوک و اینستاگرام به تبلیغ غذاهای خام و گیاهخواری می‌پرداخت در یک تور درمانی از شدت گرسنگی درگذشت.

به گزارش تکراتو و به نقل از برترین‌ها، این زن گیاهخوار معروف در اینستاگرام طی یک سفر درمانی در جنوب شرقی آسیا بر اثر گرسنگی فوت کرده است. طبق اعلام دوستان و خانواده «ژانا سامسونوا»، چهره مشهور وگان در اینستاگرام، بعد از اینکه تنها از رژیم غذایی‌ که «میوه‌های عجیب و غریب» را شامل می‌شد استفاده کرده، از گرسنگی مرده است.

بیشتر بخوانید: گیاهخواران 70 درصد کمتر از گوشتخواران به زمین آسیب می‌زنند!

مرگ گیاهخوار معروف بر اثر گرسنگی

ژانا ۳۹ سال سن داشت که به علت رژیم غذایی سفت و سخت و عجیب خود در مالزی ساکن بود. براساس گزارش‌ها، این شهروند روس که به تبلیغ غذاهای خام در رسانه‌های اجتماعی اشتغال داشت و میلیون‌ها بیننده او را در تیک‌تاک، فیس‌بوک و اینستاگرام دنبال‌کننده وی بودند، بعد از اینکه در یک تور درمانی در جنوب شرقی آسیا جهت دریافت خدمات درمان پزشکی شرکت کرده بود، درگذشت.

گیاهخوار معروف

طبق گزارش رسانه‌های محلی، یکی از دوستان ناشناس وی در این رابطه توضیح داده است: «چند ماه پیش، در سریلانکا، او از قبل خسته به نظر می‌رسید، با پاهای متورم لنفاوی. او را برای درمان به خانه فرستادند. با این حال، او دوباره فرار کرد. وقتی او را بی‌جان در پاکت دیدم، وحشت کردم.»

دوست او در ادامه افزود:

«من یک طبقه بالاتر از او زندگی می‌کردم و هر روز از پیدا کردن جسد بی‌جان او در صبح می‌ترسیدم. من او را متقاعد کردم که به دنبال درمان باشد، اما او موفق نشد.»

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص مرگ گیاهخوار معروف اینستاگرامی بر اثر گرسنگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    اخه خدا به آدم ها عقل داده اینا نه بهره ای از عقل بردند نه بهره ای از هوش بردند مخصوصا هواداراشون تو کل دنیا خدا عقل بهشون بده خوبه

    پاسخ