;
coinex

فناوری انقلابی هواوی NearLink به عنوان نسل جدید ارتباط بی‌سیم معرفی شد

دیروز طی کنفرانس توسعه‌دهندگان هواوی در کنار معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل اختصاصی HarmonyOS 4.0 از فناوری انقلابی هواوی NearLink نیز رونمایی شد.

فناوری انقلابی هواوی NearLink در زمینه اتصال بی‌سیم یک جهش بزرگ محسوب می‌شود که نتیجه تلاش‌های بیش از 300 شرکت و سازمان پیشرو چینی و بین‌المللی بوده است. این فناوری نوآورانه باوجود بهره‌گیری از نقاط قوت فناوری‌های بی‌سیم سنتی همچون بلوتوث و وای‌فای از سرعت و برد چندین برابر بیشتر از آن‌ها برخوردار است، لذا شاهد عملکرد بی‌نظیری در رقابت آن با بلوتوث و وای‌فای هستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های هواوی تا 7 میلیون تومان در بازار ایران [مرداد 1402]

معرفی فناوری انقلابی هواوی NearLink

درخصوص فناوری انقلابی هواوی NearLink باید اذعان داشت که در بخش‌های مختلف، کاربرد گسترده‌ای خواهد یافت. این کاربردها شامل طیف وسیعی همچون لوازم الکترونیکی مصرفی تا سیستم‌های خانه هوشمند، وسایل نقلیه با انرژی جدید و تولید در صنعت می‌شود.

همچنین NearLink یک انقلاب شگرف در اتصال بی‌سیم به‌خصوص با HarmonyOS فراهم می‌سازد. درواقع با اتصال یکپارچه و عملکرد پیشرفته در تلفن‌های همراه، رایانه‌های شخصی و خودروها که تمامی آن‌ها افزون‌بر اینکه انرژی کمتری صرف می‌کنند و پوشش وسیع‌تری را هم فراهم می‌سازند، لذا همین امر به تجربه‌ای امن‌تر و یکپارچه‌تری می‌انجامد.

فناوری انقلابی هواوی NearLink

از طرفی در قیاس با اتصالات بی‌سیم معمولی، Huawei NearLink دارای مجموعه‌ قابل‌توجهی از مزایا بوده که با مصرف انرژی تا 60 درصد کمتر، گامی بزرگ به سمت آینده‌ای با انرژی کارآمدتر برداشته است. همچنین با سرعت انتقال داده تا شش برابر سریع‌تر از فناوری فعلی، انتقال داده‌ها را به‌طور روان‌تر و کارآمدتر تضمین خواهد کرد.

افزون‌بر‌این، NearLink تأخیر را به کسری از ثانیه یعنی 30.1 درصد اتصالات سنتی کاهش خواهد داد و تجربه کاربر را به مراتب جدیدی توسعه می‌دهد. علاوه‌بر تمامی این موارد، فناوری اتصال جدید تا 10 برابر بیشتر از اتصالات گروهی پشتیبانی خواهد کرد که آن را به یک گزینه مناسب برای کاربردهای چند دستگاهی و صنعتی تبدیل خواهد کرد.

فناوری انقلابی هواوی NearLink

به همان شکلی که HarmonyOS به تکامل و توسعه خود تداوم می‌بخشد، NearLink نیز نقشی مهم در ایجاد پتانسیل کامل این اکوسیستم یکپارچه ایفا می‌کند. در حقیقت تعهد هواوی به نوآوری و همکاری با رهبران صنعت در این دستاورد بزرگ، به بالاترین سطح خود دست یافته است. توسعه‌دهندگان و مصرف‌کنندگان به‌صورت یکسان قادر خواهند بود تا با پذیرش فناوری انقلابی هواوی NearLink عصر جدیدی از کارایی، راحتی و امکانات بیشتر برایشان به ارمغان آورده شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص فناوری انقلابی هواوی NearLink چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: ترنجی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر