coinex
راهنمای خرید تکراتو

سری آیفون 15 پرو در یک نسخه با حافظه 2 ترابایتی عرضه می‌شود

سری آیفون 15 پرو در یک مدل 2 ترابایتی هم عرضه خواهد شد که نیاز کاربران علاقه‌مند به فیلم‌برداری 4K را کاملاً به‌شکل مناسبی برطرف خواهد کرد.

براساس ادعای افشاگر خبرهای فناوری، Yeux1122، مدل 2 ترابایتی سری آیفون 15 پرو برای مشتریان عرضه خواهد شد. البته این افشاگر جزئیات بیشتری در این مورد ارائه نکرده، اما مدعی شده که اطلاعاتش را از طریق یکی از فروشندگان آیفون کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: قیمت تمام اعضای سری آیفون 15 فاش شد

عرضه سری آیفون 15 پرو در نسخه 2 ترابایتی

بنابراین طبق این شایعه جدید، احتمالاً اپل از نسخه دو ترابایتی گوشی آیفون 15 پرو و پرو مکس خود رونمایی خواهد کرد. هم‌اکنون، غول فناوری کوپرتینویی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس را در چهار مدل 128 و 256 و 512 گیگابایتی و همچنین 1 ترابایتی در بازار عرضه می‌کند؛ لذا، معرفی مدل 2 ترابایتی آیفون‌های پرچم‌دار بعدی این شرکت به‌نظر برای برخی کاربران بسیار جذاب خواهد بود.

سری آیفون 15 پرو

اشخاصی که از آیفون به‌منظور فیلم‌برداری و عکاسی بهره‌برداری می‌کنند، مسلماً به حافظه‌ ذخیره‌سازی بیشتری احتیاج پیدا می‌کنند. از طرفی ویدئوهای 4K طی سال‌های گذشته محبوبیت فراوانی پیدا کرده‌اند، لذا افزایش ظرفیت حافظه‌ ذخیره‌سازی آیفون 15 پرو قادر خواهد بود تا نیاز این‌ بخش از کاربران را به‌صورت قابل‌توجهی رفع کند.

گفتنی است که پیش‌ازاین، شایعاتی در مورد افزایش قیمت مدل‌های پرو آیفون 15 پرو به‌گوش رسیده بود و احتمالاً افزایش حافظه‌ ذخیره‌سازی با وجود افزایش قیمت این سری گوشی‌ها، افراد بیشتری را به سمت خرید این گوشی‌ها متمایل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه مدل 2 ترابایتی سری آیفون 15 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر