;
coinex

تمام میان‌رده‌های شیائومی به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز می‌شوند!

ضرب شست غول چینی به سامسونگ و اپل؛ ظاهراً در آینده‌ای نزدیک تمام میان‌رده‌های شیائومی به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. اما این تمام ماجرا نیست. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

بنابر جدیدترین گزارش‌ها، به نظر می‌رسد تمامی میان‌رده‌های شیائومی در آینده به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. بدین‌ترتیب می‌توان گفت که با توجه به علاقه کاربران به دوربین‌های باکیفیت در گوشی‌های موبایل، این استراتژی غول تکنولوژی چینی، رقابت در بازار پرسود میانرده‌ها را برای سامسونگ به عنوان بزرگترین مدعی این بازار بسیار دشوار می‌کند.

اما بهتر است بدانید که یکی دیگر از تصمیمات شیائومی برای تقویت و افزایش کاربری گوشی‌های میان‌رده خود، تجهیز این گوشی‌ها به حداقل باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژر فوق‌سریع 120 واتی است. موضوعی که می‌تواند آپشن مضاعفی برای هر گوشی میانرده‌ای محسوب شود.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی شیائومی میکس فولد 3 با انتشار یک تیزر رسمی مشخص شد [+ویدیو]

همه میان‌رده‌های شیائومی زین‌پس به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد

با کاهش فروش جهانی گوشی‌های هوشمند، شرکت‌هایی مثل شیائومی با ضررهای سنگین مواجه شده‌اند؛ زیرا در بازاری بسیار رقابتی که اپل با تمام قوا بیشترین حاشیه‌ سود را از فروش آیفون به‌دست می‌آورد، باید حضور پررنگی داشته باشند.

شیائومی سعی کرد تا با تولید چندین مدل گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه، توجهات خریداران را به محصولاتش جلب کند. این غول فناوری چینی اکنون تصمیم گرفته است که دستگاه‌های میان‌رده‌ آینده‌اش را به سیستم دوربین قدرتمند در سطح گوشی‌های پرچم‌دار مجهز کند.

سهم شیائومی از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند در سه‌ماهه‌ پایانی ۲۰۲۲ حدود ۱۳ درصد بود که در سه‌ماهه‌ اول ۲۰۲۳ به ۱۱ درصد کاهش یافت. حالا براساس ادعای افشاگری به‌نام Korean_riceball، این شرکت چینی قصد دارد تا سهم ازدست‌‌رفته‌اش را با معرفی گوشی‌های میان‌رده‌ جذاب پس بگیرد.

اگرچه نمی‌توان توانایی شیائومی را در ساخت گوشی‌های پرچم‌دار رد کرد، تولید چنین محصولاتی زمانی توجیه اقتصادی دارد که میلیون‌ها مشتری را به خرید ترغیب کنند. طبق اطلاعات فاش‌شده در ویبو، انتظار می‌رود این شرکت دوربین گوشی‌های میان‌رده‌ آینده‌اش را با حسگر‌های بزرگ‌تر با وضوح دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی روانه‌ بازار خواهد کرد تا شاید با این روش بتواند افراد بیشتری را به خرید محصولاتش تشویق کند.

همه میان‌رده‌های شیائومی زین‌پس به دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد

در برخی شایعات اشاره شده بود که دوربین اصلی گوشی‌های میان‌رده‌ بعدی شیائومی از حسگرهای بزرگ‌تری بهره خواهند برد که از بزرگ‌نمایی اپتیکال حداکثر چهار‌برابری پشتیبانی خواهند کرد. اگرچه ازنظر برخی افراد قابلیت بزرگ‌نمایی چهاربرابری پیشرفت چندان بزرگی نیست، باید اشاره کنیم آیفون ۱۴ پرو مکس که با قیمت پایه‌ ۱,۱۰۰ دلار عرضه می‌شود، از بزرگ‌نمایی اپتیکال سه‌برابری بهره می‌برد؛ بنابراین، میان‌رده‌های بعدی شیائومی حداقل روز کاغذ‌ از این نظر عملکرد بهتری از پرچم‌دار اپل ارائه خواهند داد.

افزون‌براین، شیائومی قصد دارد تا گوشی‌های میان‌رده‌ آینده‌ خود را به باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی مجهز کند و بدین‌ترتیب، شارژدهی آن‌ها را بهبود دهد. بسیاری از سازندگان گوشی‌های میان‌رده برای کاهش هزینه‌های خود از نمایشگرهای تخت استفاده می‌کنند و طبق شایعات اخیر، احتمال دارد شیائومی از صفحه‌نمایش لبه‌خمیده در گوشی‌های میان‌رده‌اش بهره ببرد تا ظاهر بهتری از رقبا داشته باشند.

درحال‌حاضر، مشخص نیست کدام مدل از گوشی‌های میان‌رده‌ آینده‌ شیائومی با امکاناتی در سطح پرچم‌دار عرضه خواهند شد؛ اما چند روز قبل، اعلام شد که گوشی میان‌رده‌ ردمی K60 اولترا از پرچم‌داران اندرویدی نیز سریع‌تر خواهد بود. البته امیدواریم این شرکت علاوه‌بر سخت‌افزار، به بهبود نرم‌افزاری محصولاتش نیز توجه ویژه‌ای نشان دهد؛ زیرا بهینه‌بودن نرم‌افزار برای ارائه‌ تجربه کاربری بهتر، بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تجهیز تمام میان‌رده‌های شیائومی به دوربین 200 مگاپیکسلی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر