;
coinex

پیش بینی رشد 5 هزار برابری دوج کوین توسط هوش مصنوعی گوگل بارد ؛ به هوش مصنوعی اعتماد کنیم؟

پیش‌بینی رشد 5 هزار برابری دوج کوین از سوی چت‌بات بارد گوگل، باتوجه به احتمال ادغام پرداخت‌های این ارز دیجیتال در پلتفرم X (توییتر) دور از ذهن نیست.

مطابق با تحلیل چت‌بات بارد گوگل، چنانچه ماسک برنامه‌های خود را اجرایی سازد، موارد بسیاری قادر خواهند بود تا در افزایش احتمالی قیمت دوج کوین ایفای نقش کنند. با وجود نوسانات کوتاه‌مدت در بازار رمزارزها، طبق پیش‌بینی بارد ادغام احتمالی پرداخت‌های دوج کوین در پلتفرم X می‌تواند منجر به رشد 5 هزار برابری دوج کوین در آینده شود، که با عنایت به واکنش تاریخی این ارز دیجیتال به تحولات مهم و البته نفوذ ماسک در رسانه‌های اجتماعی، این امور را باید به‌عنوان عواملی مهم در این راستا مورد توجه قرار داد.

بیشتر بخوانید: سود کلان و برنامه‌ریزی شده ایلان ماسک از تغییر لوگوی توییتر ؛ فروش میلیون‌ها دلار دوج کوین!

پیش‌بینی هوش مصنوعی بارد از رشد 5 هزار برابری دوج کوین

یکی دیگر از عوامل کلیدی در زمینه افزایش قیمت ارز دوج کوین، سخنان پیشین ماسک در مورد این میم کوین بوده که در بیشتر مواقع پیش از افزایش قیمت‌ها بوده است. افزون‌براین، محبوبیت X به عنوان یک رسانه اجتماعی برتر قادر خواهد بود تا دوج کوین را به کاربران جدید معرفی کند، و لذا متعاقباً قیمت آن را با رشد روبرو خواهد ساخت. از طرفی ادغام پرداخت‌های دوج کوین در X همچنین کاربرد و استفاده از آن را برای تراکنش‌ها توسعه خواهد داد.

رشد 5 هزار برابری دوج کوین

از طرفی، این بررسی، بر محدودیت‌های احتمالی همچون نوسانات بازار ارزهای دیجیتال و رقابت دیگر پروژه‌ها که در پی تبدیل شدن به ارز اینترنت هستند، به‌عنوان عامل تأثیرگذار دیگری توجه کرده است. گفتنی است که هم‌اکنون، دوج کوین در حدود 0.0736 دلار معامله می‌شود که طی 24 ساعت اخیر با افت محسوسی مواجه شده است.

به ‌هر جهت در صورتی که پرداخت‌ها در X ادغام شوند، بارد سه هدف قیمتی احتمالی را برای دوج کوین در نظر گرفته است:

  • هدف قیمتی محافظه‌کارانه: 0.1 دلار
  • هدف قیمتی صعودی: 0.25 دلار
  • هدف قیمتی خوش‌بینانه: 0.5 دلار

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پیش‌بینی هوش مصنوعی گوگل رشد 5 هزار برابری دوج کوین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    سلام لطفآاز کینkin جانمونید ۷تریلیون توکن هاشوسوزوند درصرافی داخلی بیت برگ قابل خریدوفروش هست و روی شبکه سولانا ست

    پاسخ

    امین با همین سرعت نظرات بره جلو دوج کویین به 10000 دلار میرسه😂

    پاسخ

    سلام. دوج تا سال2025قطعا 2 دلار رو میبینه

    پاسخ

    سلام. دوج تا سال2025قطعا 3 دلار رو میبینه

    پاسخ