;
coinex

مدیرعامل سابق صرافی FTX به دلیل تماشای فوتبال زندانی شد!

مدیرعامل سابق صرافی FTX مشهور به وارن بافت جوان، به‌علت بهره‌گیری از VPN جهت تماشای فوتبال و البته چند اقدام دیگر دستگیر و به زندان فرستاده شده است.

سم بنکمن‌فرید، هم‌بنیان‌گذار صرافی ورشکسته‌ FTX، در انتهای سال پیش میلادی در حصر خانگی قرار گرفت و قرار بود تا هنگام صدور حکم دادگاهش در خانه به‌سر ببرد. وی به‌علت ورشکستگی FTX با اتهامات سنگینی اعم از کلاه‌برداری و پولشویی روبرو شد و به‌نظر محکوم به سال‌ها تحمل زندان شود.

بیشتر بخوانید: بازپس‌گیری وجوه خیریه توسط صرافی FTX ؛ الغریق یتشبث بکل حشیش!

مدیرعامل سابق صرافی FTX به‌دلیل استفاده از VPN زندانی شد!

بنابر گزارش اینر سیتی پرس، بنکمن‌فرید دوباره گرفتار زندان شده است. در این راستا، قاضی لویس کپلن اعلام کرده که علت زندانی‌شدن مجدد بنکمن‌فرید، نقض شرایط دادگاه بوده است. این در حالی است که پیش‌تر مدیرعامل سابق FTX با وثیقه‌ 250 میلیون دلاری از زندان آزاد شده بود.

مدیرعامل سابق صرافی FTX

طبق چیزی که قاضی بیان کرده است، بنکمن‌فرید از VPN جهت مشاهده‌ یک بازی فوتبال در لیگ برتر آمریکا بهره برده است. همچنین ادعا شده که وی حداقل دو بار تلاش کرده تا از طریق پیام‌‌رسان سیگنال به شاهدان دادگاه رشوه پرداخت کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زندانی شدن مجدد مدیرعامل سابق صرافی FTX به‌علت استفاده از VPN چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر