;
coinex

سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 35 وات می‌رسد

سرعت شارژ آیفون 15 پرو قرار است به 35 وات برسد. یکی دیگر از تغییرات عمده سری پرچمدارهای جدید اپل، سرعت شارژ است که بازهم تا شیائومی فرسنگ‌ها فاصله دارد.

همانطور که می‌دانید سری گوشی‌های آیفون 15 با تغییرات اساسی از طراحی گرفته تا حاشیه نمایشگر و پورت شارژ USB-C همراه است. حال خبر رسیده است که سرعت شارژ آیفون 15 پرو نیز قرار است به 35 وات ارتقا یابد.

با وجود قیمت بالای گوشی‌های آیفون داشتن ویژگی فست شارژ آن‌هم با توان بالا یکی از مورد انتظارترین ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که باید در این گوشی‌ها قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: آغاز تولید آیفون 15 در هند ؛ فاصله بین چین و اپل بیشتر می‌شود

سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 35 وات خواهد رسید

آیفون ۱۵ تا چند هفته‌ دیگر رونمایی می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین تغییرات موردانتظار برای مدل‌های جدید آیفون، استفاده از درگاه USB-C به‌جای لایتنینگ است. پیش‌تر گفته شده بود که مدل‌های پرو سرعت شارژ بیشتری نسبت‌به مدل‌های استاندارد خواهند داشت و اکنون منابع آگاه ادعای مشابهی مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری 9to5Mac به‌نقل از منابع آگاه می‌نویسد توان شارژ آیفون ۱۵ به حداکثر ۳۵ وات افزایش پیدا می‌کند. ممکن است که این سرعت شارژ صرفاً برای آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس ارائه شود.

سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 35 وات خواهد رسید

در حال حاضر آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس با توان ۲۷ وات شارژ می‌شوند، اما توان شارژ آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پلاس به ۲۰ وات محدود است. شارژ کامل آیفون ۱۴ پرو مکس با آداپتور ۲۷ وات تقریبا دو ساعت طول می‌کشد.

اپل سال گذشته شارژر ۳۵ وات جدیدی با دو درگاه USB-C معرفی کرد که می‌تواند تمامی آیفون‌های فعلی را با بالاترین سرعت شارژ کند. اگر شایعه‌ها حقیقت داشته باشند، آیفون ۱۵ نیز می‌تواند از همین آداپتور استفاده کند. اپل آداپتور ۳۰ وات نیز می‌فروشد که برای مک بوک ایر تولید شده است اما با آیفون و آیپد نیز سازگاری دارد.

گلکسی S23 اولترا به‌عنوان اصلی‌ترین رقیب آیفون ۱۴ پرو مکس، از توان ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند و در کمتر از یک ساعت به‌طور کامل شارژ می‌شود. توان ۳۵ وات باعث می‌شود زمان شارژ کامل آیفون ۱۵ پرو مکس طولانی‌تر از گلکسی S23 اولترا و کوتاه‌تر از آیفون ۱۴ پرو مکس باشد.

چند ماه پیش گفته شد که آیفون ۱۵ تنها به شرطی از سرعت شارژ بیشتر پشتیبانی می‌کند که کاربر از کابل‌های رسمی استفاده کند. اپل احتمالاً گوشی‌های جدیدش را ۲۲ شهریور رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود قیمت آیفون اپل در نسل جدید افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش سرعت شارژ آیفون 15 پرو به 35 وات چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر