;
coinex

تماشا کنید: هوش مصنوعی در قامت جراح با ظرافت خاصی تخم‌مرغ را بخیه زد! [+ویدیو]

هوش مصنوعی در قامت جراح هم دیده شد. ربات هوشمندی که مجهز به AI است، می‌تواند عملیات بخیه زدن را با ظرافتی بی‌مانند انجام دهد.

تاکنون هوش مصنوعی را در شکل‌ها و موقعیت‌های مختلفی دیده‌ایم و می‌دانیم که هرکاری را می‌تواند به بهترین شکل ممکن انجام دهد. اما هوش مصنوعی در قامت جراح جدیدتر از همه کاربردهای قبلی این تکنولوژی است و می‌توان گفت که این کار را نیز به با ظرافتی خاص و مثال‌زدنی انجام می‌دهد. در ویدئویی که اخیراً منتشر شده است، می‌بینیم که ربات مجهز به هوش مصنوعی درحال بخیه زدن تخم‌مرغ است و این کار را از انسان بهتر انحام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: دقت هوش مصنوعی در تشخیص سرطان پستان بالاتر از رادیولوژیست‌ها است!

هوش مصنوعی در قامت جراح نیز بکار گرفته شد

ربات پزشکی جدیدی که در چین ساخته شده است، می‌تواند از هوش مصنوعی برای بخیه زدن استفاده کند. این ربات می‌تواند به طور دقیق و سریع بخیه‌ها را بزند، حتی در مناطقی که دسترسی به آن‌ها دشوار است.

به گزارش تکراتو، در این ویدیو، ربات می‌تواند پوست یک تخم‌مرغ خام را جدا کند، سپس سوراخی در آن ایجاد کند و دوباره بخیه بزند. این نشان می‌دهد که ربات می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از جراحی‌ها استفاده شود، از جمله جراحی‌های پلاستیکی و قلب.

این ربات می‌تواند انقلابی در جراحی ایجاد کند. این می‌تواند به بهبود دقت و سرعت جراحی کمک کند، و همچنین می‌تواند خطرات ناشی از جراحی را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مهارت هوش مصنوعی در قامت جراح چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر