;
coinex

با پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان آشنا شوید [+عکس]

آیا می‌دانید پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان چه گوشی‌ است؟ کار را ساده‌تر کنیم، به نظرتان پرکاربرترین گوشی جهان اندرویدی است یا آیفون؟

باوجود اینکه گوشی‌های هوشمند روزبه‌روز درحال پیشرفت هستند و مدل‌های متنوع‌ با طراحی و ویژگی‌های جدید راهی بازار می‌شوند، اما سهم فروش در بین برندهای مطرح متفاوت است.

براین اساس بهتر است بدانید که محصول 4 سال قبل اپل به‌نام “iPhone 11” هم‌اکنون پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان است و باوجود نسل‌های جدیدتر، این گوشی هنوز هم در صدر لیست دارد. البته این آمار صرفا محدود به دنیای گوشی‌های هوشمند است و یقیناً فروش آیفون 11 در دنیای گوشی‌های موبایل هنوز هم به گوشی نوستالژیک “نوکیا 1100” نمی‌رسد و این گوشی هنوز هم لقب پرفروش‌ترین گوشی موبایل جهان را یدک می‌کشد.

بیشتر بخوانید: فهرست پرفروش‌ترین گوشی‌های پرچمدار در فصل اول 2023 ؛ پادشاهی اپل!

آیفون 11 هنوز هم پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان است

با وجود این همه ترقی و پیشرفت روزانه در بازار، آیفون ۱۱ اپل که در چهارمین سال از زندگی خود به سر می‌برد، اکنون پرکاربرترین و پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان به‌شمار می‌رود. این گوشی موفق شده با فروش فوق‌العاده خود در تمامی بازارهای بزرگ دنیا از آسیا، آمریکای شمالی، اروپا، آمریکای جنوبی، آفریقا و اقیانوسیه رقبای مختلفش را کنار زده و در صدر جدول فروش قرار گیرد.

از آن جذاب‌تر این که از میان ۲۱ گوشی پرفروش سه‌ماه دوم سال ۲۰۲۳، پانزده گوشی از آیفون‌های اپل بودند!

با پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان آشنا شوید

در این لیست همچنین اندرویدی‌های اقتصادی و میانرده‌ای مثل گلکسی A32 سامسونگ، شیائومی ردمی نوت ۸ و برخی محصولات دیگر موفق شدند خصوصاً در بازارهایی مثل آمریکای جنوبی و آفریقا، به لیست ده گوشی پرفروش بازار راه پیدا کنند.

به گزارش MOVR، در سه‌ماه دوم سال ۲۰۲۳، آیفون ۱۱ به‌تنهایی ۴.۸۸ درصد از فروش کل گوشی‌های موبایل در دنیا را به خود اختصاص داد و بیشترین سهم از فروش کل را در اختیار گرفت.

با پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان آشنا شوید

این مساله به آن معناست که کاربران گوشی چهار ساله آیفون ۱۱ نه‌تنها از گوشی خود کاملاً راضی هستند، بلکه هیچ نیازی هم به ارتقای آن نمی‌بینند!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره آیفون 11 به عنوان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: گجت نیوز

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر