;
coinex

اپل رکورد سرعت انتقال داده را با کابل‌های USB-C آیفون 15 می‌شکند؛ 40 گیگابایت بر ثانیه!

به نظر می‌رسد حالا که بعد از مدت‌ها اپل مجبور به استفاده از درگاه و کابل USB-C در گوشی‌های خود شده، قصد دارد رکورد سرعت انتقال داده را با کابل‌های USB-C آیفون 15 را ثبت کند.

به گزارش تکراتو و به نقل از خبرگزاری مهر‌، اپل در حال آماده‌سازی برای ایجاد تغییری نوین در سری آیفون 15 است که در سپتامبر رونمایی خواهد شد. تمام این اقدامات در جهت ثبت رکورد سرعت انتقال داده توسط اپل هیاهوی فراوانی درباره آیفون 15 به‌پا کرده که به‌نظر صرفاً به دستگاه ارتباط ندارد، بلکه اکسسوری‌های آن را نیز دربر خواهد گرفت.

براساس گزارش‌هایی که از گیزموچاینا منتشر شده، اخیراً در مورد کابل شارژ یو اس بی سی اپل فاش شده که روکشی از جنس الیاف بافته شده خواهد داشت و به نظر قابلیت‌هایی بیشتری از شارژ کردن را هم داشته باشد. این کابل در رنگ‌های متنوع برای مدل‌های متفاوت آیفون عرضه خواهد شد و زیبایی و کارآمدی را به‌صورت همزمان به ارمغان می‌آورد. به نظر طراحی جدید با کابل‌های داده مک بوک کنونی تفاوت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی از پیامرسانی RCS برای آیفون به طور غیررسمی در دسترس قرار گرفت!

ثبت رکورد سرعت انتقال داده در آیفون 15

برنامه اپل به‌منظور فراهم‌سازی امکان خرید کابل انتقال داده به صورت جداگانه برای تمام کاربران به‌نظر حاکی از روش مشتری محور بودن این شرکت است. این انعطاف پذیری درکنار پیشرفت‌های فناورانه بیانگر این موضوع است که اپل علاوه‌بر پیروی از روندهای موجود در بازار در پی تامین نیازهای مشتریان با چنین روش‌هایی نیز هست.

رکورد سرعت انتقال داده

درحال‌حاضر چیزی که این کابل را متمایز می‌کند، سرعت انتقال داده ۴۰ گیگابایت برثانیه‌ای آن بوده که درواقع رکورد سرعت انتقال داده در یک کابل یواس بی سی تا به امروز محسوب می‌شود. افزون‌براین کابل مذکور از قابلیت شارژ PD تا 100 وات هم پشتیبانی خواهد کرد و درواقع با سرعت بیشتری موبایل را شارژ خواهد کرد.

بااین‌حال موضوع به این جا ختم نمی‌شود. اپل احتمالا برای ارتقای تجربه کاربر یک شارژر MagSafe جدید نیز رونمایی خواهد کرد. این شارژر با طراحی اتصال مغناطیسی قادر خواهد بود تا به صورت ایمن به دستگاه اتصال یابد و در نتیجه احتمال قطعی تصادفی آن کاهش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص ثبت رکورد سرعت انتقال داده توسط کابل USB C آیفون اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر