;
coinex

لپ‌تاپ لنوو Legion 9i به عنوان قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان معرفی شد

لپ‌تاپ لنوو Legion 9i به‌عنوان قدرتمندترین و هوشمندترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان معرفی شد. این لپ‌تاپ فوق‌العاده از آخرین سیستم‌های سخت‌افزاری بازار بهره‌مند است و یک سیستم خنک‌کننده خاص هم دارد.

لپ‌تاپ لنوو Legion 9i با پردازنده پرقدرت و همه فن حریف Core i9-13980HX از راه رسید. این لپ‌تاپ یه معنای واقعی کلمه غول لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی به حساب می‌آید و با اینکه لقب قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان را یدک می‌کشد، از طراحی زیبا و باریک و منحربه‌فردی نیز برخوردار است.

همچینن لپ‌تاپ جدید لنوو از یک سیستم خنک‌کنندگی آبی هوشمند که باریک‌ترین سیستم خنک‌کنندگی آبی نیز لقب گرفته، برخوردار است تا بتواند بیشترین بازدهی را به کاربران برای انجام بازی‌های مختلف بدهد. در ادامه نوشته با معرفی مشخصات این غول بی شاخ و دم همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌های لنوو به هوش مصنوعی مجهز می‌شوند

لپ‌تاپ لنوو Legion 9i به‌عنوان قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان معرفی شد

لنوو لپ تاپ گیمینگ جدیدی رونمایی کرده که طراحی هیجان‌انگیزی دارد و از سیستم خنک‌کننده‌ توانمندی بهره می‌برد. Lenovo Legion 9i از پردازنده اینتل Core i9-13980HX استفاده می‌کند و به گرافیک انویدیا RTX 4090 16GB مجهز است. این دو تراشه، لنوو لیجن 9i را به قوی‌ترین لپ تاپ گیمینگ دنیا تبدیل می‌کنند.

لنوو برای جلوگیری از افزایش ضخامت لپ تاپ جدیدش، از سیستم خنک‌کننده‌ نوآورانه‌ای استفاده کرده است. این سیستم خنک‌کننده‌ آبی فضای خیلی زیادی اشغال نمی‌کند تا ضخامت بدنه‌ لیجن 9i به ۱۸٫۹ میلی‌متر برسد.

لپ‌تاپ لنوو Legion 9i به‌عنوان قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان معرفی شد

بر اساس ادعای لنوو، لیجن 9i به باریک‌ترین سیستم خنک‌کننده‌ آبی در دنیا مجهز است. مکانیزم آبی خنک‌کننده تنها زمانی فعال می‌شود که دمای لپ تاپ به ۸۴ درجه‌ سانتی‌گراد برسد. با این سبک طراحی، لنوو نیاز به پمپ را برای دماهای زیر ۸۴ درجه از بین برده است.

سیستم خنک‌کننده‌ لپ تاپ جدید لنوو از سه فن تشکیل شده، اما بدنه‌ محصول همچنان به اندازه‌ دو حافظه ذخیره‌سازی M.2 2280 SSD و دو رم DDR5 ظرفیت دارد. برخی از کانفیگ‌های لپ تاپ جدید لنوو به دو رم ۳۲ گیگابایتی DDR5-5600 مجهز هستند. این لپ تاپ از باتری چهار سلولی ۹۹٫۹ وات‌ساعتی استفاده می‌کند.

لنوو می‌گوید لپ تاپ جدیدش به نمایشگر ۱۶٫۳ اینچ 2K از نوع IPS با نرخ نوسازی تغییرپذیر ۱۶۵ هرتز مجهز است؛ پیش‌تر در برخی شایعه‌ها اعلام شده بود لیجن 9i نمایشگر مینی LED دارد. بخش پشتی نمایشگر با پوشش کربنی خودنمایی می‌کند تا جذابیت ظاهری دستگاه افزایش یابد.

قیمت لپ تاپ لنوو لیجن 9i و تاریخ عرضه‌ این محصول فعلاً اعلام نشده است. تولید لپ تاپ جدید لنوو از چند هفته‌ پیش آغاز شده و لیجن 9i احتمالاً به‌زودی از راه می‌رسد. با در نظر گرفتن مشخصات فنی، احتمالاً قیمت لپ تاپ جدید لنوو بسیار زیاد خواهد بود.

لپ‌تاپ لنوو Legion 9i به‌عنوان قدرتمندترین لپ‌تاپ گیمینگ جهان معرفی شد

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره لپ‌تاپ لنوو Legion 9i چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر