coinex
راهنمای خرید تکراتو

زمان رونمایی گلکسی S23 FE فاش شد [+مشخصات فنی]

به‌نظر سامسونگ در مورد زمان رونمایی گلکسی S23 FE بسیار عجله دارد تا این گوشی را در دو نسخه با تراشه اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه کند.

طی چند روز اخیر یکی از مدیران سامسونگ ضمن اعلام خبر عرضه نسل بعدی گوشی‌های فن ادیشن اظهار کرد که زمان رونمایی گلکسی S23 FE بسیار نزدیک است. باوجود اینکه گلکسی S23 FE مدلی از سری S23 سامسونگ به‌شمار می‌رود با این‌حال مشخصات آن در حد و اندازه سری گلکسی S22 خواهد بود. به‌نظر سامسونگ قصد دارد در این گوشی به سراغ دو تراشه اگزینوس 2200 و اسنپدراگون 8 نسل 1 برود.

بیشتر بخوانید: برنامه انتشار رابط کاربری One UI 6 برای گوشی‌های سامسونگ مشخص شد [+لیست گوشی‌های دریافت‌کننده]

زمان رونمایی گلکسی S23 FE و مشخصات آن

طبق گزارش wccftech گوشی مذکور مجهز به سه دوربین شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی با پشتیبانی از فناوری OIS همراه با سنسور 8 مگاپیکسل فوق عریض و سنسور 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو با امکان زوم اپتیکال 3 برابری خواهد بود. از طرفی دوربین سلفی آن هم 10 مگاپیکسل خواهد بود.

زمان رونمایی گلکسی S23 FE

همچنین گوشی گلکسی S23 FE به نمایشگر 6.4 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز تجهیز شده است. از طرفی این گوشی به پشتیبانی از سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.1 خواهد پرداخت. همچنین یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 25 وات و فناوری شارژ بی‌سیم به تامین انرژی این گوشی می‌پردازد. همچنین برای آن حافظه 128 یا 256 گیگابایتی مدنظر قرار گرفته و میزان حافظه رم هم 6 یا 8 گیگابایت است. از سوی دیگر به‌نظر 4 تا 5 سال پشتیبانی نرم‌افزاری برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که گلکسی اس 23 اف ای با شماره مدل SM-S711x در بازار ارائه خواهد شد و همچنین برخی شایعات از قیمت حدوداً زیر 500 دلاری خبر داده‌اند. حال باید منتظر ماند و دید که سامسونگ این دستگاه را با چه قیمتی روانه بازار خواهد کرد و در نهایت به نظر زمان رونمایی گلکسی S23 FE در ماه سپتامبر (شهریور) خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص زمان رونمایی گلکسی S23 FE و مشخصات آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: شهرسخت‌افزار

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر