;
coinex

بازگشت یاهو با هوش مصنوعی ؛ رقیب جیمیل جان تازه‌ای می‌گیرد؟

اخبار جدید حوزه تکنولوژی از بازگشت یاهو با هوش مصنوعی خبر می‌دهند. رقیب قدیمی جیمیل بالاخره پس از سال‌ها سکوت به رقابت باز خواهد گشت.

آنطور که اخبار جدید تکنولوژی می‌گویند، بازگشت یاهو با هوش مصنوعی به‌زودی محقق خواهد شد. کاربران قدیمی فناوری حتماً به یاد دارند که عنوان محبوب‌ترین سرویس ایمیل جهان زمانی متعلق به یاهو بود و این پلتفرم توانسته بود در صدر لیست قرار بگیرد. اما این سرویس به یکباره از یادها رفت و سرویس ایمیل گوگل و مایکروسافت سردمدار این عرصه شدند. اما حالا یاهو قرار است با هوش مصنوعی دوباره به رقابت بازگردد.

بیشتر بخوانید: مایکروسافت برنامه پینت ویندوز را هم به هوش مصنوعی مجهز می‌کند!

بازگشت یاهو با هوش مصنوعی در آینده‌ای نزدیک

یکی از کاربردهای مهم هوش مصنوعی مولد در حوزه‌ ایمیل ارائه می‌شود؛ جایی که این فناوری می‌تواند متن‌های جدید را بنویسد و متن‌های کاربر را ویرایش کند. ابزارهایی نظیر ChatGPT به شما برای نوشتن ایمیل‌های بهتر کمک می‌کنند؛ اما یاهو می‌خواهد هوش مصنوعی را مستقیماً وارد سرویس ایمیلش کند تا کارتان راحت‌تر شود.

یاهو برای ارائه‌ قابلیت‌های جدید از پلتفرم هوش مصنوعی گوگل کلاد استفاده کرده است. قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی یاهو پیش‌تر در نسخه‌ iOS آزموده شده بودند؛ اما اکنون تمامی کاربران می‌توانند ازطریق مرورگر وب به آنها دسترسی پیدا کنند.

بازگشت یاهو با هوش مصنوعی در آینده‌ای نزدیک

یکی از قابلیت‌های جدید یاهو، Shopping Saver است. این سرویس انواع گیفت‌کارت‌ها و کدهای تخفیف و اعتبار مجازی فروشگاه‌ها را پیدا می‌کند که در ایمیل‌های صندوق ورودی وجود دارند. یاهو می‌گوید که Shopping Saver به‌ سرویس یاهو میل منحصر است و به کاربران برای صرفه‌جویی در زمان و پول کمک می‌کند. به‌ادعای این شرکت، تقریباً نیمی از بزرگ‌سالان آمریکایی حداقل یک کد تخفیف یا گیفت‌کارت استفاده‌نشده دارند.

هوش مصنوعی قابلیت جست‌و‌جوی یاهو میل را بهبود می‌بخشد تا برای پیداکردن ایمیل‌های قدیمی به‌جای نوشتن کلیدواژه، بتوانید از هوش مصنوعی سؤال کنید. ازاین‌پس یاهو میل دستیار هوش مصنوعی جدیدی برای نوشتن ایمیل دارد تا کاربران بتوانند بهترین متن را برای ایمیل‌ها انتخاب کنند. قابلیت جدید دیگر خلاصه‌نویسی ایمیل‌ها برای استخراج نکات مهم است.

بازگشت یاهو با هوش مصنوعی در آینده‌ای نزدیک

از زمان آغاز محبوبیت ChatGPT، قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی به سرویس‌های ایمیل اضافه شدند. گوگل دستیار هوش مصنوعی را برای نوشتن ایمیل دردسترس کاربران جیمیل قرار داد و مایکروسافت خلاصه‌نویسی ایمیل‌ها را در اوت‌لوک امکان‌پذیر کرد.

یاهو در دوران اوجش یکی از سرویس‌های ایمیل محبوب محسوب می‌شد. ورایزن، مالک قبلی یاهو، در سال ۲۰۱۹ تمامی محتواهای Yahoo Groups را پاک کرد تا شوک عجیبی به کاربران وارد شود. شرکت Apollo Global Management یاهو و AOL که قبلاً Verizon Media نام داشت، با پرداخت پنج‌میلیارد دلار ازآن خود کرد.

بیشتر بخوانید: 

دیدگاه شما در خصوص بازگشت یاهو با هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: زومیت

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر