coinex
راهنمای خرید تکراتو

طرح مفهومی گوشی تکنو فانتوم Ultimate با نمایشگر رول‌شونده معرفی شد [+ویدیو]

گوشی تکنو فانتوم Ultimate با نمایشگر رول‌شونده در جدیدترین طرح مفهومی این شرکت معرفی شد. کمپانی تکنو در مسیر رقابت با بزرگان قرار گرفته است.

طرح مفهومی گوشی تکنو فانتوم Ultimate با نمایشگر رول‌شونده معرفی شد. کمپانی تکنو از جدیدترین برنامه تحقیق و توسعه خود برای تولید گوشی‌های هوشمند رونمایی کرد که در آن شاهد رونمایی از یک گوشی با نمایشگر رول شونده هستیم که می‌تواند در جهت‌های مختلف باز شده و تغییر اندازه دهد. پیش‌تر نیز سامسونگ خبر از تولید گوشی‌ با نمایشگر رول‌شونده داده بود و حالا ظاهراً تولید گوشی‌های هوشمند وارد فاز جدیدی شده است.

بیشتر بخوانید: گوشی رول‌شونده سامسونگ در سال 2025 معرفی می‌شود!

طرح مفهومی گوشی تکنو فانتوم Ultimate با نمایشگر رول‌شونده معرفی شد

تکنو (Tecno) از جدیدترین محصول آزمایشگاه‌های تحقیق‌و‌توسعه خود رونمایی کرد: یک گوشی هوشمند رول‌شونده مفهومی به نام Phantom Ultimate که به سمت اطراف گسترش پیدا می‌کند و نمایشگر آن در حدود 1 ثانیه از 6.55 اینچ به 7.11 اینچ افزایش پیدا می‌کند.

گوشی رول‌شونده مفهومی Phantom Ultimate دارای یک سیستم موتور محرکه است که با فشار دادن یک دکمه، عرض آن از سمت راست افزایش پیدا می‌کند. دستگاه در حالت عادی خود، یک گوشی هوشمند 6.55 اینچی است که روی پنل پشتی آن یک صفحه‌نمایش اضافی باریک قرار گرفته و به‌عنوان یک نمایشگر همیشه روشن عمل می‌کند.

از نظر مشخصات، این دستگاه دارای یک پنل 7.11 اینچی LTPO AMOLED با وضوح 2296 در 1596 پیکسل و تراکم پیکسلی 388 پیکسل در اینچ است. نمایشگر دستگاه 100 درصد طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد، هرچند تأیید کردن این اعداد برای یک دستگاه مفهومی دشوار است.

ضخامت گوشی رول‌شونده Phantom Ultimate نیز 9.93 میلی‌متر است و به گفته Tecno، خیلی راحت در دست کاربران قرار می‌گیرد. همچنین این شرکت برای قسمت کشویی دستگاه خود از شیشه محافظ استفاده کرده و پنل پشتی آن دارای بافت خاصی است که چسبندگی بهتری را ارائه می‌کند.

طرح مفهومی گوشی تکنو فانتوم Ultimate با نمایشگر رول‌شونده معرفی شد

با وجود تمام مواردی که در این گزارش به آن‌ها اشاره شده، باید گفت که Phantom Ultimate در حال حاضر فقط یک گوشی مفهومی است و هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که در آینده شاهد عرضه آن به بازار خواهیم بود.

در سال جاری شاهد اخبار متفاوتی درباره گوشی‌های رول‌شونده بوده‌ایم. اخیراً در گزارشی از یک منبع آگاه گفته شده بود که گوشی سامسونگ با نمایشگر رول‌شونده احتمالاً سال 2025 از راه می‌رسد. همچنین غول کره‌ای در خرداد ماه از اولین نمایشگر 12.4 اینچی رول‌شونده OLED خود با نام Rollable Flex برای موبایل‌ها رونمایی کرده بود. این محصول می‌تواند از 49 میلی‌متر به 254.4 میلی‌متر برسد و عملاً یک موبایل را به تبلت تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی تکنو فانتوم Ultimate با نمایشگر رول‌شونده چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: دیجیاتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر