coinex
راهنمای خرید تکراتو

وزارت دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی اعلام آمادگی کرد [+ویدیو]

وزیر دفاع در جدیدترین اظهارات خود ضمن اشاره به توانمندی‌های دفاعی این وزارتخانه از آمادگی این نهاد جهت ورود به صنعت خودروسازی کشور خبر داد.

به گزارش تکراتو و به نقل از فارس، «امیر محمدرضا آشتیانی»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دیشب 31 مرداد ماه ضمن حضور در برنامه صف اول شبکه خبر سیما به ارائه توضیحاتی درباره دستاوردهای دفاعی کشور پرداخت.

بیشتر بخوانید: رکوردشکنی خودروسازان داخلی در زیاندهی ؛ 395 هزار میلیارد تومان زیان و بدهی!

آمادگی وزارت دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی

وزیر دفاع در این گفت‌وگو ضمن اشاره نمایشگاه توانمندی دفاعی کشور از آمادگی وزارت دفاع جهت ورود به صنعت خودروسازی خبر داد و عنوان کرد: «یکی از نکات مورد توجه آقای رئیس جمهور در این نمایشگاه موضوع خودرو بود، به هرحال اگر از ما خواسته شود می‌توانیم در این حوزه هم وارد شویم. اما ملاحظات و دستورالعمل‌هایی هست که باید نوشته شود که چگونه در این خصوص باید کار کرد تا این موضوع انجام شود، اما به هرحال وزارت دفاع این آمادگی را دارد که در صنعت خودرو هم وارد شود.»

در ادامه ویدئویی از این بخش از اظهارات وزیر دفاع قابل مشاهده است:

خودرو ارس و خودروهای ضد مین وزارت دفاع در نمایشگاه مشهد

خودروی راهبری تاکتیکی ارس و خودروهای ضد مین‌ که با توانمندی وزارت دفاع ساخته شده‌اند در جریان نمایشگاه خودرو مشهد به نمایش گذاشته شدند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص آمادگی وزارت دفاع برای ورود به صنعت خودروسازی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    باسلام
    اگر هدف و نتیجه تولید خودرو توسط وزارت دفاع یک خودرو باکیفیت و با قیمت مناسب باشد بطوری یک کارگر و کارمند با چندماه پس انداز بتواند آنرا بخرد یعنی قصد دارند انحصار و مافیای خودرو سازی داخلی را بشکنند اما اگر خوردویی مانند تولیدات داخلی بی کیفیت و گران قیمت باشد پس یک مافیای دیگر به جمع مافیای داخلی اضافه میشود

    پاسخ

    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره به امام حسین دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده به فاطمه زهراع خیلی مهتاجم زنم زانوش آب برداشته ندارم ببرمش دکتراگه مسلمونی میتونه کمکم کنه انسانیت کنید خدا عزیزانتو نگه داره واقعا کسی میتونه کمکم کنه
    6104337446580449

    پاسخ

    یعنی در اوردن صعنت خودرو از دست مدیران تظاهر کننده به شخصیت مردم …صد در صد همه اونا که ادعای خودرو سازی دارن روشان کم و لی انقدر چپاول کردن از مردم بد بخت و خودرو بی کیفیت تحویل دادن و…در کل ورود نظامیان در صنعت خودرو یعنی نظم گرفتن صنعت خودرو ….

    پاسخ

    وارد شدن یک ارگان نظامی به صنعت نظامی یعنی در آوردن انحصار خودرو از دست افراد خاص وطبیعتا به نفع جامعه هست البته اگر به سرانجام برسد واجازه این کار داده شود

    پاسخ